Installation af PhotoDirector

Ikke løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Henning Rasmussen Henning Rasmussen 4 år, 1 måned siden.
Oprettet af
arnethomas
Registreret bruger

Efter download af PhotoDirector til min Windows 10 maskine får jeg ikke mulighed for at indtaste den 30-cifrede nøgle, og der kommer meddelelse om at installationen er mislykket. Der henvises til en http://www.cyberlink.com adresse, som tilsyneladende ikke eksisterer.

Kan nogen hjælpe

Vh Arne

Henning Rasmussen
Henning Rasmussen
Komputer for alle

    Hej Arne,

    Det lyder ikke godt. Kunne jeg få dig til at vedlægge et billede af den fejl du får her? Og måske få dig til at prøve at hente programmet i Fordelszonen endnu en gang og prøve igen?

    Mvh Henning Rasmussen


    arnethomas
    Registreret bruger

      Warning: strpos(): Empty needle in /home/forge/forum.komputer.dk/public/content/plugins/amazon-s3-and-cloudfront/classes/as3cf-plugin-compatibility.php on line 906

      Jeg har lige prøvet igen, med samme resultat. Jeg har prøvet at køre installationen som administrator, men det hjalp heller ikke.

      Vh Arne Jacobsen

      Vedhæftede filer:
      Henning Rasmussen
      Henning Rasmussen
      Komputer for alle

        Hej Arne,

        Tak for vedhæftede billede. Kan du undersøge hvilken udgave af Windows 10 du bruger – ved at taste Windowstast + Pause. Læg især mærke til, om din Windows er 32 eller 64 bit.

        Mvh Henning Rasmussen


        arnethomas
        Registreret bruger

          Min Windows 10 er version 1909 64 bit

           

          Vh Arne Jacobsen

          Henning Rasmussen
          Henning Rasmussen
          Komputer for alle

            Hej Arne,

            Firmaet bag PhotoDirector mistænker, at det er din brugerkonto i Windows, der er defekt. Hun beder dig tage fat i deres support her:

            https://www.cyberlink.com/support/index.html

            Jeg bad dem dog komme med nogle instrukser allerede her, så du kan se, hvad de foreslår. Beskeden fra dem kommer herunder. Jeg håber, at du kan følge de engelske instrukser – ellers skriv tilbage, og så vil jeg forsøge at hjælpe dig videre.

             

            Svar fra CyberLink:

            For user’s installation concern, we suggest user install PhotoDirector 9 again under new user account by the following steps:

            1. Create a new user account named without any special and non-English characters in Windows.

            2. Change the account type of the new-created user account as Administrator.

            3. Then, login to the new user account.

            4. Install PhotoDirector 9 under the new user account.

            5. Check the installation condition under the new user account.

             

            How to create Administrator user account in Windows 10 can refer to:

            — https://support.microsoft.com/ en-us/help/4026923/windows-10- create-a-local-user-or- administrator-account

             

            (Refer to “Create a local user account” section, and the “Change a local user account to an administrator account” section)

             

            If condition resolved on new user account, reboot Windows, sign in the original user account, check the program launch condition in original user account.

             

            If condition persists on new user account, please kindly help to gather the screenshots of Windows Control Panel -> Programs -> Uninstall a program that shows all installed programs list on user’s platform. (Scroll down the installed program list to take multiple screenshots, which contain all installed program entries.)

             

            How to open control panel:

            https://support.microsoft.com/ en-us/help/13764/windows- where-is-control-panel

             

            And, gather the platform info (DxDiag.txt) from user for further investigation.

             

            How to get the DxDiag.txt:

            https://support.microsoft.com/ en-us/help/4028644/windows- open-and-run-dxdiagexe

            After click “Save all information” button on the DxDiag tool, it will save the platform info as a “DxDiag.txt” file, user is advised to upload this .txt file to us.

            Forummet 'FORDELSZONEN' er lukket for nye emner og svar.