
Får denne besked:
<Error>
NoSuchKey
<Message>The specified key does not exist.</Message>
<Key>files/kom/production/2021/06/28085054/AbelssoftGClean.exe</Key>
<RequestId>T281FDQNDRAV10C7</RequestId>
<HostId>Cx0iBaaRrEHHWV6d5VsviHtusVjFmHAiDJWTWI0E/C4olSraaeQZiaZ5GaWtZwBIHESvHi2nG0s=</HostId>
</Error>
Vi er desværre ramt af et driftsproblem i Fordelszonen, så man ikke kan hente programmer derfra. Endda midt i sommerferien! Vi arbejder hårdt på at løse det, men jeg har ikke nogen klar prognose for en løsning endnu. Så her er et link til programmet på producentens hjemmeside (det er sikkert):
Hej Komputer For Alle
Jeg har fået denne besked, når jeg vil læse en artikel inde fra Fordelszonen:
<Error>
<Code>NoSuchKey</Code>
<Message>The specified key does not exist.</Message>
<Key>files/kom/production/2020/05/14213308/DKKOM2009_47580Z_DKKOM_Test1.pdf</Key>
<RequestId>PYVHF3HQDDQ33H0W</RequestId>
<HostId>qcnY9WMY+psZnt3pytOogvyif1348Oxmr8bFklx678HnBogzw/cirn4GTQ1duDR0emXwF+Y9es8=</HostId>
</Error>
Kan I fortælle mig hvad teksten betyder/siger. Jeg forstår intet af det????
M.V.H.
Jens / [email protected]
Hej Komputer For Alle
Jeg har fået denne besked, når jeg vil læse en artikel inde fra Fordelszonen:
<Error>
<Code>NoSuchKey</Code>
<Message>The specified key does not exist.</Message>
<Key>files/kom/production/2020/05/14213308/DKKOM2009_47580Z_DKKOM_Test1.pdf</Key>
<RequestId>PYVHF3HQDDQ33H0W</RequestId>
<HostId>qcnY9WMY+psZnt3pytOogvyif1348Oxmr8bFklx678HnBogzw/cirn4GTQ1duDR0emXwF+Y9es8=</HostId>
</Error>
Kan I fortælle mig hvad teksten betyder/siger. Jeg forstår intet af det????
Jens
M.V.H.
Jens / [email protected]
Hej Jens,
Der var ganske rigtigt en fejl i download af den pågældende artikel, som jeg nu har løst. Prøv igen om du ikke kan hente den denne gang.
Stortesten af bærbare pc’er er dog fra 2020 – må jeg spørge, hvordan du har fundet frem til den?
Du kan også finde en nyere test af bærbare computere fra 2021 her:
https://fordelszonen.komputer.dk/computer/baerbar-computer/superstaerke-baerbare-klarer-alle-opgaver
Mvh Henning Rasmussen, Komputer for alle
Hej
Undskyld det har taget så lang tid at svare, jeg er blevet medlem igen
Jeg var inde for at se om der var nogen med samme besvær som mit, og så at der var denne side med nogenlunde
samme problem som mit, og den var ikke lukke, så derfor skrev jeg bare her
Men jeg har fået det til at virke igen, altså at jeg kan komme ind i Fordelszonen
M.V.H.
Jens
M.V.H.
Jens / [email protected]
Hej
Dit spørgsmål:
Stortesten af bærbare pc’er er dog fra 2020 – må jeg spørge, hvordan du har fundet frem til den?
Mit svar:
Jeg havde set et sted hvor denne test stod og trykkede mig videre, men kan ikke huske hvordan eller hvor.
Jens
M.V.H.
Jens / [email protected]
Hej igen
Jeg har lige ca. 8 min. siden sendt denne herover hvorefter jeg får denne besked efter ca. 10 – 20 sek.
Jeg får denne fejl hver gang jeg laver et eller svarer på indlæg i Forum og sender det???
Jens
Vedhæftede filer:
M.V.H.
Jens / [email protected]
Hej igen
Jeg har lige ca. 8 – 10 min. siden sendt denne herover hvorefter jeg får denne besked efter ca. 10 – 20 sek.
Jeg får denne fejl hver gang jeg laver et eller svarer på indlæg i Forum og sender det???,
men den bliver sendt indtil nu
Jens
Vedhæftede filer:
M.V.H.
Jens / [email protected]
Hej igen
Jeg har lige sendt beskeden herover hvorefter jeg får denne besked efter ca. 20 – 30 sek.
Jeg får denne fejl hver gang jeg laver et indlæg eller svarer på indlæg i Forum og sender det???,
men den bliver sendt indtil nu, men nu virker det ikke
Jens
Vedhæftede filer:
M.V.H.
Jens / [email protected]
Hej
Du spurgte:
Stortesten af bærbare pc’er er dog fra 2020 – må jeg spørge, hvordan du har fundet frem til den?
Jeg svarer:
Jeg har fundet ud af hvor bærbare pc’ fra 2020 er/ligger.
Log ind – Tryk på Fordelszonen – Gå ned til Artikler fra bladet – Gå frem til Side 9 –
Der er Stortest af bærbar pc’er – Komputer for alle nr. 9 – 2020 – Udgivet 14 maj 2020
Håber at I selv kan finde det/bladet
M.V.H.
Jens / [email protected]
Hej Jens,
Jeg fik vist ikke skrevet, at jeg har lagt den pågældende test af bærbare computere fra 2020 op igen, så det skulle meget gerne virke, når du klikker på Læs artiklen. Har du prøvet?
https://fordelszonen.komputer.dk/computer/baerbar-computer/stortest-af-baerbare-pcer
Mvh Henning Rasmussen
Denne fejl får jeg stadig i dag 12-01-2022 kl. 21.17
Når jeg trykker på linket kommer denne meddelelsen:
ALT DETTE STÅR NEDEUNDER:
Hvad skete der?
Der er et ukendt forbindelsesproblem mellem Cloudflare og oprindelseswebserveren. Som følge heraf kan websiden ikke vises.
Hvad kan jeg gøre?
Hvis du er en besøgende på denne hjemmeside:
Prøv igen om et par minutter.
Hvis du er ejer af denne hjemmeside:
Der er et problem mellem Cloudflares cache og din oprindelseswebserver. Cloudflare overvåger for disse fejl og undersøger automatisk årsagen. For at hjælpe med at understøtte undersøgelsen kan du trække den tilsvarende fejllog fra webserveren og sende den vores supportteam. Medtag ray-id’et (som er nederst på denne fejlside). Yderligere fejlfindingsressourcer.
Cloudflare Ray ID: 6cc90e5e5bc8e0ee • Din IP: 46.246.106.23 • Ydeevne og sikkerhed ved Cloudflare
Noget andet er, at det er galt også inde i Fordelszonen, se under her:
Dette står inde i krydset: Billedet under her:
Oplever du at noget af vores indhold er blokeret, kan det skyldes dine cookieindstillinger.
Du kan ændre dine indstillinger her.*
POPULÆRT I FORDELSZONEN
Jens
M.V.H.
Jens / [email protected]
Denne fejl får jeg stadig i dag 12-01-2022 kl. 21.17
Når jeg trykker på linket, kommer denne meddelelsen:
ALT DETTE STÅR NEDEUNDER:
Hvad skete der?
Der er et ukendt forbindelsesproblem mellem Cloudflare og oprindelseswebserveren. Som følge heraf kan websiden ikke vises.
Hvad kan jeg gøre?
Hvis du er en besøgende på denne hjemmeside:
Prøv igen om et par minutter.
Hvis du er ejer af denne hjemmeside:
Der er et problem mellem Cloudflares cache og din oprindelseswebserver. Cloudflare overvåger for disse fejl og undersøger automatisk årsagen. For at hjælpe med at understøtte undersøgelsen kan du trække den tilsvarende fejllog fra webserveren og sende den vores supportteam. Medtag ray-id’et (som er nederst på denne fejlside). Yderligere fejlfindingsressourcer.
Cloudflare Ray ID: 6cc90e5e5bc8e0ee • Din IP: 46.246.106.23 • Ydeevne og sikkerhed ved Cloudflare
Har lige prøvet at sende mailen igen, og samme fejl kommer op en gang til,
men den er også meget længe om at ville sende den, jeg kan se at der er en rund ring der kører rundt hele tiden,
og så kommer beskeden sådan ca. efter 20 – 30 sek., jeg ved ikke hvorfor.
Noget andet er at jeg har fået en anden fejl i Fordelszonen. Se her under:
Dette står inde i krydset:
Oplever du at noget af vores indhold er blokeret, kan det skyldes dine cookieindstillinger.
Du kan ændre dine indstillinger her.*
M.V.H.
Jens / [email protected]
Hej Jens,
Ja, du er desværre ikke den eneste, der melder om “520”-fejlen, som kan ses på dine nyeste skærmskud. Vores teknikere knokler for at finde ud af, hvorfor den opstår og har sporet sig frem til, at det er nogle cookies på brugerens (altså i dette tilfælde din) pc, der laver ballade. De forventer, at problemet er løst i løbet af den næste uges tid.
Der er heldigvis en midlertidig løsning, mens de arbejder på at få fejlen til at forsvinde helt:
Prøv at gå ind i din browsers indstillinger og ryd alle cookies. Det virkede perfekt for mig, da jeg var ramt af præcis de samme problemer som dig. I de fleste browsere kan du vælge, at du specifikt KUN vil rydde cookies og ikke dine gemte passwords, din browserhistorik m.m.
DETTE ER EN PRØVE for at se om jeg kan sende herfra uden den viser 520 fejlen
M.V.H.
Jens / [email protected]