Jeg har tilmeldt mig sikkerhedsarlarm, men jeg får ingen tilbagemelding, som jeg skal godkende i min indbakke.
Hilsen
Erik
Hej Erik
Jeg har givet vores webafdeling besked, de vil se på det.
Din e-post adresse er lidt usædvanlig. Har du prøvet med f.eks. en G-mail konto? Den kan du oprette til formålet.
Jeg har igen igen forsøgt at tilmelde mig sikkerhedsalarmen, men får ingen mail med det link, hvor jeg skal godkende min tilmelding. Rigtig meget irriterende at skulle bruge så megen tid på det.
Hilsen Jørgen
Hej Jørgen
Jeg har meldt det til vores tekniske afdeling, der vil se på sagen.
Som nævnt vi jeg foreslå at oprette en gratis postkonto, f.eks. Gmail, og prøve igen derfra – jeg ved, at det fungerer. Når du har sat Sikkerhedsalarmen op på den nye adresse, kan du derefter opsætte automatisk videresendelse fra Gmail til din rigtige postadresse.
Hej Henrik
Er der ikke en næmmere måde at gøre det på, jeg kan ikke finde ud af det på den måde ?.
Hilsen
Erik
Hej Erik, Jørgen
Der er en vigtig detalje her, nemlig at du skal bruge samme e-mail som der er registreret på dit abonnement. Hvis du logger ind her, kan du se e-mail adressen på dit abonnement:
Sikkerhedsalarmen er en service for vores abonnenter, derfor denne afgrænsning.
Hej Henrik.
Jeg har brugt samme e-mail . Man kan måske ikke få sikkerhedsalarm?.
Hilsen
Erik
Hej Erik
Vores tekniske afdeling er på jagt efter problemet.
Jeg har forgæves forsøgt at tilmelde mig sikkerhedsalarm. Får ikke nogen mail, hvor jeg skal godkende tilmeldingen.
Hilsen
Annemarie
Hej Annemarie
Jeg vil bede vores webafdeling undersøge problemet. Er det privat.dk adressen, du har brugt?
Kære I
Tak for et fint blad som jeg har abonneret på i rigtig mange år.
Jeg synes at jeres initiativ med sikkerhedsalarmer er meget fint, og har for længst tilmeldt mig ordningen.
Jeg konstaterer, at der må være stille på sikkerhedsfronten, for jeg har ingen advarsler fået fra jer endnu. Problemet er jo nok et andet end det jeg ‘påstår’. Kan I hjælpe mig med at komme rigtig på listen?
De bedste hilsener
Leif
Hej Leif
Der er ikke stille… Vi sendte den seneste sikkerhedsalarm d. 11. august, om falske Windows-opdateringer.
Så der er en anden grund til at du ikke har fået den, og jeg mistænker at det har at gøre med, at du har holdt bladet så længe. SIkkerhedsalarmen bliver sendt til den e-post adresse, vi har registreret med abonnementet, men det er forholdsvis nyt, at vi altid gør det. Så du skal logge på her og angive din e-post adresse:
https://kundeservice.nu/da-DK/login
Jeg vil tro (har ikke prøvet), at det vil få det til at fungere, at du ikke har brug for at tilmelde dig Sikkerhedsalarmen igen,
Hej Henrik.
Hvornår får vi adgang til sikkerhedsalarm. Jeg har prøvet flere gange, men får ingen svar tilbage.
Jeg kan se der er andre end mig, som har samme problem.
Hilsen
Erik
Hej Erik
Sikkerhedsalarmen fungerer, her er vi nødt til at gå på jagt efter detaljer, der får det til at fejle for dig og enkelte andre. Hvilken e-post adresse har du brug til Sikkerhedsalarmen?
20-9-2020
Jeg har for flere måneder siden tilmeldt mig sikkerhedsalarm men modtager ikke nogen?