Sikkerhedsalarm

Ikke løst
Dette emne indeholder 18 svar, har 6 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 1 uge, 6 dage siden.
Oprettet af
komix
Abonnent

Jeg har tilmeldt mig sikkerhedsarlarm, men jeg får ingen tilbagemelding, som jeg skal godkende i min indbakke.

Hilsen

Erik

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Jeg har igen bedt vores webafdeling undersøge problemet. Det må de kunne spore.

    HenrikClausen
    HenrikClausen
    Komputer for alle

      Beklager forsinkelsen, nu har jeg et klart svar:

      Det er Turbopost, der sender post fra os retur, med bemærkningen “Modtager eksisterer ikke”.

      Hvis du har en stavefejl i adressen, ligger problemet naturligvis der. Men det ser mere ud som noget, Turbopost skal undersøge – om adressen er for lang eller andre muligheder.

      Du kan også oprette en ny gratis postkonto, f.eks. på Gmail, og tilmelde dig Sikkerhedsalarmen der. Og sætte Gmail til at videresende til Turbopost.

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Hej Annemarie

        Vores webafdeling siger, at vi aldrig har fået nogen tilmelding fra dig, så prøv igen.

        Du skal være abonnent for at skrive et indlæg