Hej,
Jeg har fået en ny stationær pc. Jeg har downloaded en masse programmer. Da de lå på skrivebordet, var der ingen problemer med at synkronisere dem til OneDrive. Men efter jeg har lagt dem i navngivende mapper, kan de ikke synkroniseres til OneDrive – se billede. Hvad skal jeg gøre?
Hvordan lukker jeg af for, der automatisk synkroniseres til OneDrive?
Med venlig hilsen
Helle Green Nielsen
Vedhæftede filer:
Microsoft har en guide til at slå OneDrive fra, midlertidigt eller permanent:
Nu er OneDrive jo blevet en integreret del af Windows, så det kan ikke afinstalleres helt.
I det konkrete tilfælde tror jeg nu at problemet er ret enkelt: Det er blot programikoner (genveje), der er flyttet ned i mapper. Dermed har OneDrive ikke fået besked om at filerne er slettet, og undrer sig over, hvor de blev af. Jeg vil tro at advarslen kan fjernes ved at kopiere ikonerne fra mappen tilbage til Skrivebordet, og derefter slette dem.
Jeg er interesseret i selv at bestemme hvad jeg skal i OneDrive. Er det så “Fjern sammenkædning til OneDrive”, jeg skal bruge?
Jeg har fået løst problemet med ikonerne i mapperne – tak
Hej,
Kunne jeg få en tilbagemelding?