Outlook og SkyDrive – se efterstående skærmdump
Min konto hos Telenor er varslet til ophør fra 15 marts
og jeg ønsker derfor at overføre mine mail i Windows Live Mail
til Outlook – så det er derfor tvingende nødvendig, at få denne fejl rettet/fjernet
Jeg har en Outlook konto på samme mail adr. som jeg har hos Telenor ([email protected])
denne må nødvendigvis ændres, ellers kan jeg jo ikke overføre mine data herfra.
I outlook kan du importer fra andet program.
Gå til funktioner, importer /exporter, importer fra andet program eller anden fil og følg vejledningen.
Hi Nis
Tak for dit hurtige svar, men jeg spørger ikke om dataoverførsel,
jeg har Outlook installeret, men kan ikke bruge det fordi:
Explorer stopper når jeg starter programmet:)
læs indsatte skærmdump !
Okay troede det var for at der skulle overføres dine date, men hvilke IE ver bruger du. ?? måske der er noget her du kan bruge til fejlfindingen.
Du skriver jo ikke meget om hvad du har forsøgt for at afhjælpe problemet.
http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/ie-crashes-stops-working#ie=ie-10-win-7
Oprydning kan nogle gange hjælpe slette browserdata og evt derefter nul stille IE, og alle opdateringer er også vigtige at få hentet,men læs lige det vedhæfte links .
Håber det hjælper dig videre.
Jeg anvender EI ver. 11.096… opdat.11.0.3
Hat førsøgt at løse problemet ved at NULSTILLE under avancerede instillinger for Internett… samt en rensning med CCleaner ( men uden resultat)
Prøver (I MORGEN) det anviste link med alle de forskellige anvisninger
lige nu kan jegh ikke mere
nat nat kl er 00.40
Du kan prøve Google Chrome. Hvis det også crasher, ved vi mere.
Har afpprøvet alle anbefalinger på siden http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/ie-crashes-stops-working#ie=ie-10-win-7
Kan stadig ikke få lov at åbne Outlook.com
Der er ingen problemer med at åbne på GoogleCrome browseren
Men jeg ønsker ikke at anvende denne som min standard browswer
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken pc du har, det skulle vel ikke være en Asus PC ??
Jeg havde i starten efter jeg fik sådan en pc problemer med både explore og stifinder der lukkede ned eler ikke ville starte og meldte fejl.
Dengang skyldtes det en Backup program som fulgte med pcen, der fik det til at crashe.
Kunne ikke indsætte skærmdump af computer data,
prøverigen med en vedhæfgtet fil
Prøv lige at tjekke om du køre Explore 32 eller 64 bit, din windows er jo 64 bit, måske det kan være årsagen.
Hvilke mærke er din PC /producent navn
Jeg kan ikke finde den ønskede oplysning om EI kører i 32 eller 64 bit
hvordan får man den information ???
Jeg vil tro det er installeret som 64 bit sammen med computeren !
Du spørger om computer producent, det fremgår af de system oplysninger jeg har sendt som skærmdump.
Men det er alt så en Vision Intel Famely fra MMVision, Ringstedvej, Roskilde, tlf. 70221744
1. dit skærmdump viser det er 64 bit windows. så under alle omstændigheder skal du hente og køre en 64 bit ver. af IE
Hvis du i forvejen har et ikon på dit skrivebord eller i start kan den måske vise 32 eller 64 bit. og henter du en ny 64 bit vil den gamle bliver overskrevet , måske du så får 2 ikoner på skrivebordet hvis den du i forvejen er 32 bit, og så kan du jo tjekke om en af dem køre korrekt.
2. Det jeg mener med producent , er om det er en Acer, Asus Lenovo, HP eller et helt andet mærke.
1. dit skærmdump viser det er 64 bit windows. så under alle omstændigheder skal du hente og køre en 64 bit ver. af IE
JA og så ?????
Hvis du i forvejen har et ikon på dit skrivebord eller i start kan den måske vise 32 eller 64 bit. og henter du en ny 64 bit vil den gamle bliver overskrevet , måske du så får 2 ikoner på skrivebordet hvis den du i forvejen er 32 bit, og så kan du jo tjekke om en af dem køre korrekt.
Jeg mener ikke dette er muligt man skal helt slette og ny installere,
desuden mener jeg det er windows versionen, der bestemmer hvilken version af internet explorer der kører. Hvis systemtypen er 64-bit installeres der automatisk tilsvarende 64-bit version af internet explorer
2. Det jeg mener med producent , er om det er en Acer, Asus Lenovo, HP eller et helt andet mærke.
Som det fremgår af mine svar så bruger jeg computer fra MMVision så hvorfor dissse spørgsmål om det er et andet mærke ???
Ved du ikke de fremstiller deres egne kvalitets computere ned i Roskilde
—————-
OBS !! Inden jeg henvendte mig til Spørg os Forum har jeg forsøgt,
alle de henvisninger der kan findes på nettet/computeren og bl.a.
Systemgemdannelse, Tilbagestilling til tidlg,EI vers., Nulstilling af EI,
Sorry Nis – men jeg må spørge dig, er du fra bladets ekspert panel, eller bare en amatør lige som mig selv, og siddert og gætter på en løsning ?
I mit tilfælde køre jeg 64 bit, og da jeg startede pcen første gang havde jeg Explore 32 og 64 bit, underligt men sådan var det altså.
Det med at slette IE kan lade sig gøre, jeg havde problemer med ver 11, og gik tilbage til ver 10, ved netop at slette på den måde jeg tidligere har beskrevet.
Nej jeg er ikke klar over de fremstiller deres egne pc, jeg er jo en dum jyde der ikke har handlet hos dem eller set deres produkter, nok fordi de ikke er kommer hertil endnu eller haft interresse I at købe deres produkter 🙂
Expert /amatør ?? Komputer har spurgt mig om jeg var interesseret i at være en af deres læse supporter nok fordi jeg har besvaret flere spørgsmål herinde , men også fået hjælp. Det med at gætte gør jeg ikke det kommer man ikke langt med. men har som hobby hjulpet mange og rep. flere pc. såååå.
Jeg fornemmer lidt du ikke er interreseret i min hjælp og skal have professionel hjælp til dit problem, måske hos microsoft.
Er dette tilfælde så ok for mig
Der er ingen grund til at være efter os, når vi prøver at hjælpe!
Når folk be’r om hjælp, skriver de, normalt, ikke, hvad de forinden selv har prøvet men kun noget i retning af “en masse ting” eller “noget forskelligt fra nettet”.
At fixe en computer er ikke nemt, når man ikke har den foran sig!
Har du forøvrigt prøvet sfc /scannow?
Det scanner dine systemfiler.