Er der nogen der ved hvilken instans/nævn man kan få hjælp til problemer med teleselskab i.f.m. Wifi/router i turistbus. (Her er det selskabet 3).
Eksempel på hvad det drejer sig om: Vi har 2 routere i vore 2 turistbusser, hvor der er begrænset forbrug, og såfremt grænsen nås, skal der vel gives besked til ejeren som kan acceptere en forhøjelse. – Vi fik pludselig regning på over 2.000 kr. for forbrug i udlandet på den ene router. Selskabet svarede os at når beløbsgrænsen var nået kom der besked frem på tablet/ipad til nuværende bruger (dette kan være op til 82 gæster i turistbussen) at man skulle svare på om det skulle ”forhøjes”. – Det VAR sket sagde de at der var blevet svaret og vi bare kunne betale!!!!! –
Kan det virkelig være rigtigt at det ikke er ejeren selv der skal have denne besked og KUN ham der kan svare på dette monstro!?
Hej
Det lyder som en sag for Teleankenævnet:
http://teleanke.dk/hvad-kan-man-klage-over/
De har forskellige eksempler på, hvad der har været klaget over, og hvad de har afgjort. Din sag ser ud til at falde indenfor de umiddelbare rammer for, hvad der kan klages over.