Jeg har et ABUS TVAC19100A overvågningskamera. 1 gang i døgnet bliver det trådløse netværk til kameraet afbrudt, og jeg kan kun få det til at virke igen ved at afbryde routeren et par min. og genstarte den. Programmet på mobiltelefonen er App2Cam.
Min router er en Tilgin router fra Aura.
Venlig hilsen
Annie
Hej Annie
Hvad sker der, hvis du afbryder strømmen til kameraet? Løser det problemet, som hvis du slukker og tænder for routeren?
Det løser problemet, hvis jeg tænder og slukker for router og kamera, men så skal det gøres en gang i døgnet, hvilket ikke er særligt smart, da jeg aldrig ved hvornår forbindelsen afbrydes.
Derfor har jeg anskaffet mig en fast IP adresse, hvilket jeg skulle have, som oplyst i et svar du linkede til, for at få det til at virke.
Men nu kommer så det næste spørgsmål, som Waoo ikke supporterer, nemlig hvordan jeg sætter den op. Det vil jeg blive glad for at få af vide – og routeren er en Tilgin HG2301.
Hilsen Annie
Jeg har fået oplyst, at jeg ikke behøver at foretage mig yderligere med en dynamisk tildelt fast ip. Så må jeg se tiden an, om kameraet stadigvæk bliver afbrudt.
Venlig hilsen
Annie
Hej Annie,
Jeg beklager, du ikke har fået svar tidligere. Det er korrekt, at opsætningen af din faste IP adresse foregår hos internetudbyderen.
Hvis du fortsat har problemer, vil jeg anbefale dig at opdatere firmwaren.
Du kan hente den seneste firmware under Downloads her: https://www.abus.com/eng/Home-Security/Video-Surveillance/Surveillance-cameras/WLAN-network-cameras/WLAN-outdoor-cameras/Wi-Fi-Outdoor-Camera-App2
Klik på det lille i for at se en guide til opdatering af firmware. Vend tilbage, hvis det giver problemer.
Med venlig hilsen
Christian
KFA