Deling af printer

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 1 uge, 1 dag siden.
Oprettet af
gjessing437267
Abonnent

Hej

Jeg har efter et nedbrud fået installeret et nyt WIN-10 på min sekundære PC, og vil gerne have at den kan bruge min printer (Canon6050) på den primære PC (hvor printeren er tilsluttet via kabel).

Tidligere har jeg haft et hjemmenetværk, som fungerede upåklageligt, men nu kan jeg ikke finde ud af, hvordan jeg får koblet de to PC’er sammen, så jeg kan printe fra min sekundære PC. Jeg har ledt den sidste årgang af Komputer igennem for at finde noget om det, og jeg har søgt på nettet, men de forslag der kommer kan jeg ikke få til at virke.

Når jeg går ind på Kontrolpanel, viser den ellers at begge PC’er er tilgængelige?? (Se billedet)

Har I ikke skrevet noget om det i bladet??  Det mener jeg at kunne huske, men jeg kan ikke finde det.

Mvh  Carsten Gjessing

Vedhæftede filer:
HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Carsten

    Jeg går ud fra, at printeren er tilsluttet med USB-kabel, og at printerdeling er slået til?

    Når de to ting er på plads, er den bedste metode at bruge “Tilføj printer” funktionen, sådan:

    1) I Windows’ søgefelt skriver du Printere og scannere, og trykker Enter.

    2) Klik på Tilføj printer eller scanner

    3) Hvis den viser sig i listen, klikker du på den og fortsætter derfra. Ellers klikker du på Den printer, jeg søger efter, findes ikke på listen.

    4) Det starter en ny guide med en del flere muligheder for at finde printeren. Nu har jeg ikke selv den model, så her må jeg give slip på at vise flere detaljer:

    Du skal være abonnent for at skrive et indlæg