kamera IC360 og wifi

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
Bjørn
Registreret bruger

Mit nykøbte overvågningskamera kan ikke få wifi forbindelse – den bliver ved med at skrive på mobil at den ikke fungerer med 5 Ghz og det ved jeg godt men min router/modem sender både 2,4 Ghz og 5 Ghz

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hedder dit netværk det samme på 2,4 GHz og 5 GHz? I så fald skal du omdøbe det ene af dem.


    Bjørn
    Registreret bruger

      tak men jeg er blevet anbefalet af Yousee at indstillinger skal være auto således at de ting der bruger wifi kan vælge den bedste løsning efter behov men så kan jeg forstå at jeg ikke kan bruge kamera – øv men tak alligevel

      Vedhæftede filer:
      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Det er faktisk en anden indstilling, du viser der, nemlig routerens mulighed for at vælge frekvensbånd. Det er fornuftigt at lade dem stå på ‘Auto’, det minimerer risikoen for konflikt med andre netværk.

        Et andet sted må der være navne på netværket, eller simpelthen mulighed for at slå 5 GHz fra. Det er det, du skal se på for at få kameraet til at fungere med routeren.

        Forummet 'NETVÆRK' er lukket for nye emner og svar.