
Hej, jeg har en MyCloud harddisk, som jeg bruger som backup. Lige pludselig kan jeg ikke komme i forbindelse med den på mit interne netværk. Den har altid lagt som, et “drev” på netværket. Når jeg prøver at bruge programmet til opsætning, får jeg at vide, at Hd ikke kan findes. Gode råd afterlyses. Hilsen Christian Christensen
Ikke fordi jeg har de vise sten – hat du prøvet at slukke for den i 10 sek. og tænde igen – sø efter den på stifinder.
Ja, flere gange.
Jeg har 2 PC, som begge kører WIN10. På den ene er MyCloud-drevet ikke længere kontaktbar via Stifinder.
Det har ellers kørt upåklageligt i flere år.
Er der nogen, som har en idé til en løsning?
Det førte, du bør undersøge, er om drevet har mistet sig bogstav:
Højreklik på Start-knappen og vælg Diskhåndtering.
Her bør drevet vise sig under de interne drev. Jeg vil tro, at datapartitionen (og eventuelt andre partitioner) er synlige, men ikke er tildelt et drevbogstav. Højreklik på Skift drevbogstav og sti…, vælg et drevbogstav (typisk E:, F: og deromkring), og klik OK. Jeg vedlægger et skærmskud: