Ny router. TP-link AC1900 wireless

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 5 år, 1 måned siden.
Oprettet af
fonzen63
Registreret bruger

Hej.

Jeg har købt en ny trådløs router. Jeg læste en test test på nettet og TP-link AC1900

Jeg er i tvivl om, om jeg er beskyttet. Jeg fik at vide jeg skulle/kunne sætte den op via,

tplinkwifi.net……..Det har jeg gjort. Til venstre for weblinjen, står der, at siden ikke er sikker…..

Jeg skulle senere på en side jeg har været på før, men fik at vide, at siden ikke var sikker…..

Nu panikker jeg jo nærmest…..Hjæææælp

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Lad mig starte med et vigtigt råd: Der er ingen grund til panik.

    Meddelelsen om usikre forbindelser kommer, når man besøger en side, der burde være krypteret, men ikke er det. Det er der ingen umiddelbar fare i, medmindre du arbejder for/imod hemmelige tjenester som CIA eller mafiaen 🙂

    Men det tyder på en fejl i konfigurationen, eller en forkert datoindstilling i dit netværk. Kan du give et par eksempler (links og skærmskud) af, hvordan det præcist ser ud?


    fonzen63
    Registreret bruger

      Hej og undskyld den lange svartid. Kom bort fra det. Nu opdager jeg det igen, på en side jeg er vant til at bruge…..sender lige et screenshot med…..Håber du/I stadig kan og vil svare på mit spørgsmål/problem…

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Jeg tvivler på, at det har noget med routeren at gøre. Er der flere oplysninger at hente på det lille ‘i’ til venstre for “Ikke sikker”? Der kan være forskellige tekniske grunde til at webstedernes sikkerhedscertifikater giver problemer – en mulighed er sikkerhedsprogrammer i computeren.

        Forummet 'NETVÆRK' er lukket for nye emner og svar.