Dropbox Login

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 2 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
jvn
Registreret bruger

Hej

Problemer med at logge in på Dropbox i Skyen:
På en PC hvor Dropbox kun anvendes i skyen, er der problemer med at logge ind.
Fra andre PC-er på samme netværk ingen problemer.
PC-en anvender Windows 10.
Problemer er det samme i “Microsoft Edge” og “Chrome”.
På “https://www.dropbox.com/da_DK/login indtastes “E-mail” og “Adgangskode” hvorefter der trykkes på “Log på”.
Det eneste der sker er, at man kommer tilbage på samme side, og kan indtaste sine oplysninger igen.

Hvad kan skyldtes dette problem?

MVH
JVN

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Det har jeg funderet over og søgt efter løsninger, uden held.

    Har du prøvet med Firefox? Edge og Chrome er teknisk set næsten ens.

    Men jeg tænker, at spørgsmålet egentlig bør gå til Dropbox. De kan kontaktes her:

    https://www.dropbox.com/support

    Forummet 'ONLINETJENESTER' er lukket for nye emner og svar.