Blokeret APP

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  user-403352 5 år, 1 måned siden.
Oprettet af
user-403352
Registreret bruger

Printerens mærke/producent: HP
Printerens modelnummer: LaserJet P1102
Spørgsmål: Jeg er ved at skift til en ny pc. Jeg har to HP printere (Deskjet 3050) og (LaserJet P1102).

Deskjetten fungerer ok med ny pc, og jeg kan også downloade driver til LaserJet P1102. Den folder ud, men når den skal til at installere, bliver jeg mødt af en plakat, der siger, at appen er blevet blokeret som beskyttelse – og en efterfølgende forklaring, der siger, at en administrator har blokeret mig fra at køre appen – og at jeg skal spørge administratoren.

Har nogen mon en god ide til at komme videre?

(I enhedshåndteringen står p1102 anført under andre enheder – og ikke under printere, hvilket vel betyder, at pc’en véd, den er der, men ikke véd, hvad den skal stille op med den??)

 

Mogens J

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Mogens

    Lad mig foreslå noget enkelt: Højreklik på installationsprogrammet og vælg “Kør som administrator”. Så har du teknisk set bedt din ‘administrator’ om tilladelse til at køre programmet 🙂


    user-403352
    Registreret bruger

      Kære Henrik

      Tak for dit forslag. Det var prøvet uden held; men så fandt jeg vej længere ind i systemet (uden at kunne forklare vejen nu) og opdagede eet sted, hvor administratoren ikke havde fuld adgang. Det gav jeg ham, og så begyndte installationen. 🙂

      Mogens J

      Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.