HP Envy 120 printer

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 3 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
jens130959
Registreret bruger

Printerens mærke/producent: HP
Printerens modelnummer: Envy 120

Jeg har arvet ovenstående printer. Den har virket fint, men nu er den sorte blæk patron var ved at være tom og skal udskiftes. Jeg købte en original HP 300 men opdagede at der sad en ikke original patron i printeren.

Jeg installerede den nye og printeren fortæller mig at jeg har sat en ny original patron i.

Men printeren udskriver IKKE fra den sorte patron. Et almindeligt dokument i sort/hvid udskriver en blank side og printer testen udskriver fint i farver men den sorte mangler helt

Jeg satte den uoriginale patron tilbage og så udskrives der flot sort igen

 

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Tjaeh, patronen kan være defekt, eller indtørret. Jeg skal vel ikke nævne noget om at fjerne beskyttelsestape?


    jens130959
    Registreret bruger

      Tak for input.

      Den med tapen var god og en pæn formulering. Defekt måske, men undrer mig så at printeren genkender den som en ægte pr patron.

      Nogen ide om hvordan man kan “tø” sådan en patron op – varme ??

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Ja, stil patronen på bordet med dyserne opad, og læg en dråbe vand eller to hen over dem. Lad dem stå en time eller to, og læg så en flig køkkenrulle over for at suge vand (og blæk) op fra dyserne.

        Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.