HP ENVY 7640

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
3787700172
Registreret bruger

Printerens mærke/producent: HP ENVY 7640
Printerens modelnummer:E4W43-6400
Spørgsmål:

Har en HP printer ENVY 7640 der trådløst er koblet til hhv. min stationære og bærbare (WIN 10). Desværre år jeg, kun på de bærbar, en advarsel med lyd der siger: ”Scan til computer virker ikke –netværksforbindelsen er afbrudt Scan to PCA APP afbrudt”

Printning og scan virker ok trods denne advarsel.

Har afinstal og instal. med nye opdateringet- HP kan åbenbart ikke hjælpe.

Hvordan får jeg det afhjulpet alternativt kvalt den alarm??

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Er det HP Scan and Capture, du bruger? Prøv med denne udgave fra Microsoft Store:

    https://www.microsoft.com/da-dk/p/hp-scan-and-capture/9wzdncrfhwl0?activetab=pivot:overviewtab

    Hvis den giver samme problem, vil jeg gerne have et skærmskud af fejlmeldingen. Det gør det nemmere at søge efter artikler om det.


    3787700172
    Registreret bruger

      Ja det er og her et skærm skud vedhæftet.


      3787700172
      Registreret bruger

        Har midlertidig løst problemet på min bærbare. På begge fandt jeg den på den vedhæftet fil. Som var aktiveret på begge PC er. På den bærbare poppede den op hele tiden, men ikke på den stationære. Jeg har nu på den bærebare deaktiveret den og problemet er foreløbig løst. Jeg ved dog ikke om det har nogen indflydelse på scanningen.

        HenrikClausen
        HenrikClausen
        Komputer for alle

          Tak, det var en god og præcis fejlmelding. Og løsningen med at deaktivere den er fin – jeg har fundet forumartikler, hvor HP-ansatte netop foreslår det. Det påvirker ikke skanningen.

          Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.