HP ENVY aio 6010 printer trådløst forbundet med HP aio 2021 pc

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 2 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
hardy poulsen
Registreret bruger

HP ENVY aio 6010e
Printerens modelnummer: SNPRC-1807-01
Spørgsmål: Jeg kan ikke forbinde printeren trådløst med min pc med Windows 10. Det virker dog med en USB kabelforbindelse. HPs supporttekniker forsøgte vha Teamviewer at skabe forbindelse, dog uden held. Både pc og printer er på samme netværk men kan ikke tale sammen Jeg læste jeres omtale af printeren, dog en 6020e, i Komputer for alle 14/2021 s. 30, hvor I var lykkedes med foretagendet. HVORDAN GJORDE I DET ? Vh Hardy Poulsen

 

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Så printeren er forbundet til det trådløse netværk, men pc’en kan ikke få forbindelse til den? Her må jeg melde pas, jeg har ikke bedre muligheder for at undersøge sagen end HP selv.

    Men jeg vil lige nævne en mulighed: Hvis driveren har konfigureret sig selv til at bruge USB-port, kan det fungere at afinstallere den og installere den igen, uden at have USB-kabel tilsluttet.

    Jeg ville gerne give et link til driveren, men modelnavnet synes at være forkert?

    Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.