Printerproblemer

Løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  kim a 2 uger, 1 dag siden.
Oprettet af
kim a
Abonnent

Printerens mærke/producent: CANON
Printerens modelnummer: MG 5450
Spørgsmål: Når jeg tænder for printeren skriver den i displayet at “Dækslet er åbent” og “Dækslet er åbent – luk dækslet.” Hvilket dæksel er åbent? Jeg HAR tjekket alle dæksler og låget til scanneren. Alt er lukket. De samme meddelelser kommer på min iPhone og iPad når jeg printer fra dem. Den kan også godt finde på at skrive “Behandler……Vent et øjeblik” i displayet selvom jeg ikke har “sendt” noget til den. Håber der er nogen der har en løsning.

 

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Det er nok en sensor, der er gået i stykker. Programmet “My Printer” kan hjælpe med at undersøge sagen, og fortælle præcist, hvilket dæksel, der er tale om:

    https://www.canon-europe.com/support/consumer_products/products/fax__multifunctionals/inkjet/pixma_mg_series/pixma_mg5450.html?type=download&language=en&os=windows%2010%20(64-bit)

     


    kim a
    Abonnent

      Hej Henrik,

      Hvor finder jeg helt præcis programmet “My Printer”?

      Hvis det er i det link du vedhæfter, så må du gerne guide mig hen til det.

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Ja, det er direkte på den side. Rul et stykke ned, det er sidste program på siden:


        kim a
        Abonnent

          Hej Henrik,

          Tak for for hjælpen.

          Det lader til at det var det – “My Printer”-programmet – der skulle til at løse problemet.

          Du skal være abonnent for at skrive et indlæg