Printerens mærke/producent: HP ENVY 4520
Printerens modelnummer:
Spørgsmål:
Jeg kom ved en fejl til at sætte noget i gang inde i HP Print and Scan Doctor. Det har bevirket, at jeg ikke længere kan scanne dokumenter og billeder. Når jeg forsøger fra min computer, kommer følgende fejlmelding :”Der opstod en fejl under scanningen” Når jeg forsøger fra printeren, kommer følgende fejlmelding: “Scanningsapplikationen på computeren er i øjeblikket i brug” Jeg har haft slukket både printer og computer uden at det har gjort nogen forskel.Jeg kan oplyse, at det kun er ved scanning problemet er der, printfunktionen virker helt OK.
Jeg håber nogen kan hjælpe mig.
Leif Poulsen
Hvilken scannerprogram bruger du ?????????????? du kan feks. prøve Windows scannerprogram, ja skriv i søgefeltet WIAACMGR og prøv Windows scannerprogram.
Hej
Tak for svaret, men det er dette scannerprogram jeg benyttere.
Du kan da også prøve Windows scan ja klik på link og se om den virker.
……………….
Tak
Det har jeg også prøvet uden bedre resultat.
Jeg tror det er noget med driverne på min computer, for når jeg forsøger at scanne fra printeren, kommer fejlmeldingen på printerdisplayet ” PC èn er ikke tilgængelig, kontrollèr at PC èn er tændt O.S.V.” og det er den selvfølgelig.
Min printer har jeg opdateret, men den fortæller, at der ikke er nogle nye opdateringer.
Håber nogen har et godt forslag til at løse ovenstående problem.
Mvh
Leif