xerox laser printer 6280 vil ikke udskrive med kompatibel toner??

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 5 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
arne lorenzen
Registreret bruger

Det har ikke været noget problem før; men nu udskriver den ikke efter at jeg har sat en ny i hvorfor?

Mvh. arne

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Altså en uoriginal toner? Det kan være svært at løse. Får du nogen fejlmeldinger fra printeren?


    arne lorenzen
    Registreret bruger

      Hej Henrik

      Det står på printeren at der ikke er Xerox toner. Jeg har i flere år købt kompatible toner både ved Billig toner Inclub og nu ved INKPRO. Der har aldrig været problemer før nu hvor jeg har købt hos INKPRO. De har sendt en ny blå toner; men jeg forstår ikke at alle nu står som tomme hvilket jeg ved ikke passer.

      Når jeg går in under printer kan jeg se det samme på min PC

      Mvh. arne lorenzen

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Det er et ret kompliceret emne… Det er teknisk muligt for printeren at afvise uoriginale patroner alene fordi de er uoriginale, og det er til tider også teknisk muligt at omgå de spærringer.

        Jeg vil foreslå at prøve dig lidt frem med at fjerne den nye toner, slukke og tænde for printeren, og se om de andre patroner så bliver vist rigtigt.

        Men det er et problem, jeg ikke kan gøre så meget ved. Du bør først kontakte InkPro om det, og høre deres reaktion – det er jo deres produkt, der ikke fungerer som det skal.

        Der er så også den mulighed at din printer (der jo er nogle år gammel) har fået en fejl og skal repareres.

        Forummet 'PRINTERE' er lukket for nye emner og svar.