Ashampoo backup 2016

Ikke løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  oz9vn 5 år, 11 måneder siden.
Oprettet af
3509jkp
Abonnent

Programmets navn: Ashampoo backup 2016
Spørgsmål: Hej, har testet programmet og synes det virker meget langsomt.

Kan man ikke vælge kun, at tage backup af ændrede filer eller er man virkelig nødt til at tage backup af en hel disk?

m.v.h. Jørgen


olcarst
Abonnent

    Bruger selv ovennævnte program, og det er rigtigt at det er MEGET langsomt. Jeg har haft fat i Ashampoo angående dette og også pga. jeg havde problemer med at få det til at virke korrekt – selvom jeg troede/syntes jeg havde gjort det rigtige så fik jeg en hel backup af en disk – og det var ikke meningen. Jeg ville kun have jpg filer og videoer med over.

    Når man opretter sin backup skal man checke undermenuerne (i venstre side af skærmen), og man skal være ekstrem omhyggelig med at afkrydse de rigtige steder for at få en backup med kun det man vil have. Men det tager stadigvæk lang tid, og så laver den stadig backup af andre filer end lige netop det jeg har bedt den om.  Så helt tilfreds med programmet er jeg ikke og jeg betalte faktisk penge for mit program.


    oz9vn
    Abonnent

      Hej venner. Jeg har lige indlæst Ashampoo Photo Optimizer 2016 fordi jeg ville have dato på mine billeder og ellers redigere i billedet men når jeg er færdig med at redigere og vil gemme redigeringen får jeg at vide det ikke kan lade sig gøre p.g.a. “Skrivebordbeskyttet medie”  ???  er det nogen antivirus programmer som driller ? , jeg ved det ikke og ville blive enorm lykkelig hvis én kunne hjælpe mig med det problem.  På forhånd tak.   Villy.

      Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.