Ashampoo Photo Optimizer 2020

Ikke løst
Dette emne indeholder 6 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  birgers 3 år, 1 måned siden.
Oprettet af
vanell563342
Abonnent

Programmets navn:Ashampoo Photo Optimizer 2020
Spørgsmål:Hej.

når jeg prøver at installere dette program kommer min pc og siger dette ,se foto og så kan jeg vel ikke bruge dette program,min pc er x 32

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej

    Problemet er netop, at din computer – mære præcist Windows – er 32-bit udgaven. Den kan ikke køre programmer, der er skrevet til det nye og mere effektive 64-bit system.

    Den eneste mulighed for at løse dette er at geninstallere Windows i 64-bit udgave.


    birgers
    Abonnent

      Hej

      Har lige installeret Ashampo Photo Optimizer 2020, men jeg kan ikke starte det op. Har prøvet at geninstallere det et par gange, men uden resultat.

      Ved afslutning “Færdig” åbner en hjemmeside med et godt tilbud på Ashampo Photo Optimizer 8.

      Vh Birger

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Hej Birger

        Du starter vel programmet fra dets ikon i Start-menuen? Installationsprogrammets afsluttende tilbud er ikke interessant. Hvad sker der, når du starter programmet?


        birgers
        Abonnent

          Hej Henrik

          Jeg har geninstalleret programmet.

          Desværre forholder det sig som jeg beskriver – se vedhæftede screendumps.

          Når jeg trykker “Færdig” kommer jeg ind på Ashampos hjemmeside. Trykker jeg på ikonet i startmenuen, så sker der ingenting.

          Vh Birger

          HenrikClausen
          HenrikClausen
          Komputer for alle

            Hmm, der skal Ashampoo bede om din e-post adresse, så du kan få en licenskode…

            Jeg mistænker, at du har brug for at installere / opdatere .NET Framework version 4.5. Den kan hentes her:

            https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30653

             


            birgers
            Abonnent

              Hej Henrik

              Det giver mig vedhæftede “fejlmelding”

              Vh Birger

              Vedhæftede filer:
              1. NET-Framework.docx
              Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.