Grammatikkontrol word 20003

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  lambrecht 13 år, 4 måneder siden.
Oprettet af
geha
Abonnent

Word 2003 (Windows 7)

Jeg kan ikke i word 2003 få sprogkontrol engels og tysk til at virke, jeg har været inde funktioner/ indstillinger der  valgt tysk og engelsk som jeg går til undervisning i.

Jeg har også været inde og vælge sprog i start/office/sprogindstillinger og valgt dansk-engelsk og tysk.

Når jeg skal konrtollere det skrevne bliver den ved at gå tilbage til dansk.

 

Det samme gælder open office.

Venlig hilsen gert olsen (abonnement 2976543572)

 

Min gamle pc med win xp og samme office 2003 var der ingen problemer med sprog kntrol.

Kan I hjælpe mig?

Venlig hilsen gert olsen


lambrecht
Abonnent

    når du i windows har valgt sprog, har du formodenlig til højre i proceslinien et felt, som siger DA. Det er din sprog-værksøjslinie. Hvis du har installeret dine sprog korrekt, vil du nu kunne vælge mellem dansk, engelsk og tysk.

    Men du har sikkert en indstilling i word som siger, at du skal have dansk som standard. Så enten kan du i Word gå op i insstillinger – Sprog og vælge f.eks. engelsk (du kan også krydse af, om dette skal være standard) – eller, hvis det kun er i dette dokument, kan du trykke CTRL + A (marker alt) og så klikke på din sprog-værktøjslinie og vælge engelsk.

    vh Grethe

    Word 2003 (Windows 7)

    Jeg kan ikke i word 2003 få sprogkontrol engels og tysk til at virke, jeg har været inde funktioner/ indstillinger der  valgt tysk og engelsk som jeg går til undervisning i.

    Jeg har også været inde og vælge sprog i start/office/sprogindstillinger og valgt dansk-engelsk og tysk.

    Når jeg skal konrtollere det skrevne bliver den ved at gå tilbage til dansk.

     

    Det samme gælder open office.

    Venlig hilsen gert olsen (abonnement 2976543572)

     

    Min gamle pc med win xp og samme office 2003 var der ingen problemer med sprog kntrol.

    Kan I hjælpe mig?

    Venlig hilsen gert olsen

    [/quote]

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.