Microsoft Office 2010 support udgår – er jeg stadig beskyttet med Norton på pcén

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 3 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
henning7507529579
Registreret bruger

Programmets navn: Microsoft Office 2010 – support ophører
Spørgsmål: Jeg har Office 2010 til hjemmet og studiet – købt med installation på flere pc’ere.

Jeg er fuldt tilfreds med dette program – og ønsker ikke at give “en formue” for at fortsætte med noget andet  lignende Microsoft-program.

Spørgsmålet er derfor om virus-beskyttelse mv: er jeg beskyttet tilstrækkeligt med Norton 360 Premium, som er installeret på de pågældende pc’ere – selvom Microsoft jo nok så nydeligt skriver, at der ikke fortsættes med udsendelse af sikkerhedsopdateringen.

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Ja, du er glimrende beskyttet på den måde. Det kan du roligt gøre.

    Office-pakken vil blive ved med at fungere. Der er så en hypotetisk mulighed for at nogen vil finde og udnytte sikkerhedshuller – typisk i form af skadelige Word- eller Excel-dokumenter. Det er ikke videre sandsynligt, og kan kun være et problem, hvis du åbner dokumenter fra obskure kilder på internettet. Når Microsoft kommer med så alvorlig en advarsel, skyldes det dels den barske amerikanske lovgivning om produktansvar, og dels at Microsoft har en vis egeninteresse i at få folk til at betale for en Office-pakke igen…


    tommy7507
    Abonnent

      Tak for hjælpen, men jeg kan ikke se, hvor jeg skal markere “problemet” som løst

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Selv tak. Og: Hvis du ikke er logget ind, vises knappen “Klik her, hvis dette svar løste problemet” ikke. Nu har jeg sat sagen som løst, og så kommer den sikkert i Spørg Os i bladet

        Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.