MS Word 2007

Ikke løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  [email protected] 3 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
[email protected]
Abonnent

Programmets navn: MS Word 2007
Spørgsmål:

Min Word 2007 kan ikke åbne filer fra Word 2013. Hvordan skal jeg indstille Word 2007 fil til at åbne en fil af Word 2013 docx

Tak for hjælpen

Med venlig hilsen

Sion

 


kaj-emil
Abonnent

    Hej Sion

    Det letteste hvis du vil åbne en .docx fil, er “nok” at åbne den i programmet Libre Office, med dette program kan du gemme dokumentet i .doc, som er Words almindelige format, det kan hentes her:
    https://fordelszonen.komputer.dk/programmer/libre-office

    KFA har en artikel serie i gang om Googles Docs. Det er et tekstbehandlingsprogram, der også kan åbne en .docx fil.

    Med venlig hilsen

    Kaj-Emil

     

    Hej Kaj

    Tak for svaret
    Hos en af mine venner, hans Word 2007 .doc kan åbne Word 2013’s filer .docx uden ekstra programmer, så det må være noget i indstillinger i Word 2007. Hvad skal jeg ændrer.
    Mange tak for hjælpen.
    Med venlig hilsen
    Sion


    kaj-emil
    Abonnent

      Hej Sion

      Der skal ikke herske tvivl om, at du “burde” kunne åbne en .docx fil med Word 2007, idet det var her omkring Microsoft indførte denne filtype, men der har været en del problemer med Word ver.2007 og .docx filtypen.

      Se f.eks. her:
      https://forum.komputer.dk/forum/windows/emne/office-2007-kan-ikke-aabne-docx-dokumenter/

      Du kan have flere tekstbehandlings programmer på din computer, så hvorfor ikke prøve et andet program? som det af mig foreslåede Libre Office, der (også) kan konverterer .docx filer til .doc, når du nu holder så meget af Word 2007!! 😊
      Det værktøj man holder mest af, falder nu engang bedst i hånden.

      Med venlig hilsen

      Kaj-Emil

      Hej Kaj-Emil

      Tak for hjælpen, jeg skak nok prøve din forslag

      Med venlig hilsen

      Sion

       

      Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.