Outlook 2016 virker meget bøvlet i forhold til 2010

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  HansBarth 5 år, 8 måneder siden.
Oprettet af
hsd2
Abonnent

Programmets navn: Outlook 2016

Spørgsmål:1. Kan ikke importer Adressekartotek fra Outlook 2010 kan komme over i kantakter men vil ikke vises i Adressekatotek nu har jeg så manuelt rette adressekatotek til men kan så ikke få den til at eksporter til anden pc med  Outlook 2010 det er rigtig træls når man regner med at ved indkøb af ny PC nye office programmer så skulle der ikke blive noget med det men har nu kun haft bøvl og ingen glæde.

2. nu imen jeg har forsøgt at lave adressekartotek kommer der nu en popup bjælke op med en Advarsel
<p class=”MsoNormal”>ADVARSEL OM BETALINGSNETVÆRK Vi har bemærket at der muligvis påløber ekstra omkostninger på den betalingsforbindelse du bruger Outlook arbejder offline for at forhindre datagebyr (Opret forbindelse lligevel)</p>
<p class=”MsoNormal”>Hvad kan det så være for en flueben eller lignende der er hakket øv.</p>
<p class=”MsoNormal”>Hvad kan jeg gøre ?</p>
 


HansBarth
Abonnent

    Med hensyn til advarsel om betalingsnetværk løser du det ved at nulstille netværket:

    Tryk på Windowstasten + I Nu ser du siden Indstillinger her vælger du Netværk og Internet. Her vælger du Fanen Status og nederst ses Netværksnulstilling.

    Forummet 'PROGRAMMER' er lukket for nye emner og svar.