Jeg bruger en Dell 6430u til kommunikation og uden pinkode til at åbne den med. Det kan Chilli Security ikke lide så den Beder mig om at bruge en pinkode, jeg gav efter og sagde ja til at lave en når maskinen åbnede næste gang, det gjorde den med at bede om ny pinkode og at gentage denne, men også med at bede om den gamle pinkode som jo aldrig har eksisteret. Da jeg ikke kan udfylde den ramme kan jeg nu ikke åbne maskinen. Hvis jeg kunne komme ind og kører en systemgenopretning kan jeg vel komme tilbage til den tidligere tilstand, men hvordan og er det muligt .? Hvad gør jeg ?
Ib Stanley
Har du mulighed for at vælge “Jeg har glemt min pinkode”? Her er en artikel om nulstilling:
https://support.microsoft.com/da-dk/help/4026196/windows-10-pin-sign-in-issues
Hvis det ikke kan lade sig gøre, vil jeg foreslå at kontakte Chili, der må kende problemet:
https://www.chilisecurity.dk/support
Det er jo et betalt produkt, så de må kunne håndtere det problem, det har skabt.