Kan ikke indstallere Panda Dome efter mislykket installation af 1903

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år, 10 måneder siden.
Oprettet af
toxo431551
Abonnent

På min stationære Pc.er har jeg Windows 10 og bruger Edge.

Her i week-enden har jeg prøvet at installere opdateringen 1903 da jeg ikke kunne det første gang, kunne jeg læse i Forum at Panda Dome kunne give problemer. Jeg afinstallerede derfor Panda og prøvede igen. 3 gange har jeg nu prøvet at installere 1903 alle gange er det mislykket. Jeg har nu opgivet -og ville derfor igen installere Panda Dome, men det kan jeg ikke. Når jeg henter programmet kommer der en boks der oplyser. Vil du tillade af denne app foretager ændringer på din enhed PANDA SECURITY. SFX  Filoprindelse: Hardisk på denne S.L Når jeg trykker på JA kommer der en ny boks hvor overskriften er Installation af panda free antivirus  INCOMPATIBLE PROGRAM DETECTED. Også er der en tekst Fjern. Når jeg trykker på fjern hopper min pc.er over til stifinder og denne pc også kommer jeg ikke videre.

Hvad skal jeg gøre for at få Panda installeret igen??

Jeg har også prøvet at installeret Bitdefender antivirus fra Fordelszonen denne installering kunne heller ikke lykkes.

Venlig hilsen

Toxo

Vedhæftede filer:
HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej

    Det ser ud som om der ikke er ryddet ordenligt op efter sidste installation. Panda har et oprydningsprogram til at løse den slags, det kan hentes her:

    http://www.pandasecurity.com/resources/tools/uninstaller.exe

    Når det har ryddet op efter den tidligere installation, skal du genstarte computeren. Prøv så igen.

    Forummet 'SIKKERHED' er lukket for nye emner og svar.