Som tilfreds bruger af “Keepit” backup programmet oplever jeg følgende meddelelse på min skærm ved hver start af PC, der kører Windows 8:
System call “connect” failed (Handlingen er gennemført) during clearing to server ws.keepit.com
Og jo, det er en blanding af dansk og engelsk!
Er der nogen, der kan oplyse mig om årsag/virkning?
Hej
Det har jeg set lidt på, uden at finde en fornuftig forklaring.
Har du set efter, om der er opdateringer til programmet, der bør installeres?
Det bliver mere og mere mystisk. Programmet er væk på min PC, men backup funktionen virker fint. Jeg har lige logget ind og checket at alt er ok og det er det.
Jeg ved ikke, om jeg bør geninstallere programmet – og hvis ja, kan jeg så det, når jeg allerede er registreret bruger?
Tak og hilsener
Flemming
Hej Flemming
Det er der jo nok alligevel, når backup-funktionen virker. Jeg gætter på:
1) Der har været et driftsproblem på KeepIt serverne.
2) Genvejene er forsvundet ved et uheld, oprydning eller lignende.
Det vigtige er, at der faktisk bliver taget sikkerhedskopier, så er der ingen grund til bekymring..
Genvejene kan genoprettes manuelt – det er også muligt (jeg har det ikke installeret selv), at programmet tillader en reparations-installation. Den finder du i Windows’ liste over installerede programmer.
Tak for hjælp. Jeg fortsætter så bare med at bruge det i øvrigt udmærkede program.