Hej
Jeg har installeret Malwarebytes Anti-Malware version 3.0.6.1469 fra fordelszonen på en spritny bærbar med W10 og sikkerhedspakken (F-Secure) fra Yousee.
Når jeg prøver at starte programmet og efter en genstart eller opstart af slukket computer kommer der følgende meddelelse: “unable to connect the service”
Tænkte, at der måske var gået noget galt ved installationen og ville afinstallere og prøve igen, men ved afinstallation, både i kontrolpanel og med REVO, får jeg denne meddelelse: “\unins000.dat kunne ikke åbnes. Kan ikke afinstalleres. Fejl 5: Adgang nægtet”
Se vedlagte skærmskud – håber, der er nogle der kan hjælpe !!
Vh
Vedhæftede filer:
Da jeg ikke kan redigere mit indlæg, som nok relaterer til en kørende sag vedr. problemer med mit login, smider jeg det lige op som et svar i stedet for….
Jeg har også kørt Malwarebytes eget afinstallationsprogram mbam-clean-2.3.0.1001, men også uden effekt overhovedet. 2 sekunder efter det er startet, kommer det frem og beder om en genstart, men det løser ikke problemet.
Overvejer at prøve at installere Malwarebytes fra deres egen hjemmeside, men er i tvivl, om det kan skabe endnu mere ravage i programmet/systemet.
Håber virkelig på hjælp !!
Vh
hej jeg har samme problem med det nye program 3.0.6 det kommer med fejl 5. håber at nogen kan løse dette problem.
Efter Førstegangs-Installation af Malwaresbytes Anti-Malware Free kan det godt køre på min Computer, jeg kører Windows 10.Når jeg er færdig med at køre programmet første gang, afstutter jeg programmet, som man gør.
Men – anden gang , når jeg vil åben programmet en uge senere er det, som om at programmet dør, når jeg forsøger at åben det – det vil simpelt hen ikke åben det ?????
Hvad kan det skyldtes ?????
mvh,Johnny Bloch Hansen
Hej
Undskyld, jeg burde have lukket tråden for længe siden, da mit problem er blevet løst.
Mit problem med Malwarebytes bestod i, at mit antivirus ikke ville lade det installere og/eller starte ordentligt op.
Jeg endte med at gå ind i indstillingerne for mit antivirus og godkendte og tillod Malwarebytes. Siden har det kørt uden problemer.
Mit antivirus er sikkerhedspakken fra Yousee.
#user-363643 – jeg synes, du skal prøve at oprette en ny tråd med dit spørgsmål, hvis ikke du kan løse problemet i dit antivirus. Det giver nok en bedre respons 😉
Vh Bjæs