Manglende sikkerhedsalarm

Ikke løst
Dette emne indeholder 6 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 2 uger, 3 dage siden.
Oprettet af
olekr
Abonnent

Hej

Jeg har forsøgt at melde mig til sikkerhedsalarm. Jeg fik i juni en bekræftelse på, at jeg er tilmeldt. Men har aldrig modtaget nogen alarm.

For en sikkerheds skyd har jeg lige igen prøvet at tilmelde mig, men jeg modtager ikke en mail så jeg kan bekræft tilmeldingen. Det skyldes måske, at jeg var tilmeldt, men hvorfor modtager jeg så ikke nogen alarm?

Med venlig hilsen

Ole


olekr
Abonnent

    Jeg har nu været tilmeldt sikkerhedsalarm i flere måneder, men har endnu ikke modtaget nogen. Det kan selvfølgelig være fordi der ikke er udsendt nogen.

    Så hvordan kan man vide om systemet virker? Er der nogen der kan svare på det.

    Mvh Ole

    Steffen Nielsen
    Steffen Nielsen
    Komputer for alle

      Hej Ole,

      Er du meldt til sikkerhedsalarmen med samme mail-adresse, som er tilknyttet dit abonnent? Det er nemlig en forudsætning for, at du modtager sikkerhedsalarmer. Der er sendt en del ud siden juni,

      Med venlig hilsen

      Steffen Nielsen

      Komputer for alle


      olekr
      Abonnent

        Ja det er samme mail [email protected] og jeg har også fået bekræftelse på jeg er tilmeldt.

        Jeg tilmeldte mig i sin tid som abonnent med en anden adresse men det er flere måneder siden jeg ændrede det til ovenstående.

        Det kan måske være den gamle adresse endnu hænger I systemet og blokkere?

        Men jeg ved ikke hvordan jeg skal finde ud af det.

        Venligst Ole

        HenrikClausen
        HenrikClausen
        Komputer for alle

          Hej Ole

          Ja, problemet ligger der. Vi sender kun til de e-post adresser, der er registreret på abonnementet. Du skal ændre det i dine abonnementsindstillinger for at få Sikkerhedsalarm til at fungere.


          olekr
          Abonnent

            Jeg tager det lige fra begyndelsen:

            Jeg tilmeldte mig i sin tid med:  [email protected]. Da jeg sidste vinter fik oplyst at sikkerhedsalarmen skulle være til den adresse abonnementet stod i, så ændrede jeg mailen på abo. til: [email protected] gvdnet.dk.

            Når jeg går ind på min profil står der den nye mail: [email protected]…. og når jeg forsøger at logge mig ind på den gamle: [email protected]… så får jeg at vide, at der ikke er et abonnement.

            Derfor  tror jeg stadig, at jeres system indeholder den gamle mail og derfor får jeg ingen advarsler.

            Så hvordan kommer jeg videre?

            Med venlig hilsen

            Ole

            HenrikClausen
            HenrikClausen
            Komputer for alle

              Flere måneder siden? Så skulle du bestemt have fået en Sikkerhedsalarm, for den seneste blev udsendt 13. september. Og den fik jeg.

              Du har vel undersøgt spam-mappen? Den tømmes typisk efter 30 dage, så hvis Sikkerhedsalarmen er landet der, vil den være væk allerede.

              Vi har en vejledning til opsætning af Sikkerhedsalarm her:

              https://fordelszonen.komputer.dk/sikkerhed/faq-sikkerhedsalarmen#jeg-modtager-ikke-sikkerhedsalarmer-hvad-er-der-galt

              Jeg kan også se i din profil, at du er registreret med [email protected] adressen. Det ser jo fint ud.

              Så ud over evt. at tilmelde dig igen (jeg ved godt at du er bekræftet tidligere) må jeg henvise til Kundeservice. De har mulighed for at slå op og se, hvilke postadresser, du er registreret med:

              https://kundeservice.nu/da-DK/

              Du skal være abonnent for at skrive et indlæg