Jeg har nogle gange forsøgt at koble mig på Jeres nye sikkerhedsalarm, men har ikke modtaget svarmailen. Mailadresse og kundenummer er korrekte. Jeg har tjekket uønsket post, hvor der heller ikke ligger noget fra Jer. Hvad er der lige galt her?
Hej
Jeg har bedt vores webafdeling undersøge sagen – de kan spore, hvad status for din tilmelding er.
Hej Henrik
Blot til din orientering: Det er stadig ikke muligt at benytte Jeres sikkerhedsalarm!
Det er underligt, jeg ser det fungere. Teksten lyder:
Tak for din tilmelding. Vi mangler bare en bekræftelse af din e-mail for at kunne sende nyhedsbreve til dig.
Jeg sørger for at webafdelingen ser nærmere på det, for når jeg prøver det, kommer posten øjeblikkeligt:
Vedhæftede filer:
Nu har jeg et svar fra vores webafdeling: Problemet ligger i, at din internetudbyder afviser svarposten fra os. Jeg har ikke et hav af detaljer, men det er i alle tilfælde noget, din internetudbyder skal justere.
Og nu har jeg en melding mere fra vores webafdeling:
De har fundet og løst et problem, der fik posten til at forsvinde. Så prøv igen!
Hej Henrik
Jeg har nu prøvet både i aftes og nu til morgen, men desværre stadig uden resultat. Vil du bede Jeres webafdeling arbejde videre med sagen, da jeg synes Jeres sikkerhedsalarm lyder som et godt tiltag?
Hej Flemming
Det er jeg ked af at høre. Jeg er såmænd selv tilmeldt, og får gode meldinger – og med en passende frekvens.
Jeg har naturligvis allerede bedt vores webafdeling om at se på det igen, om der skulle være andre problemer.
God weekend!