Sikkerhedsalarm virker ikke

Ikke løst
Dette emne indeholder 7 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 3 år, 12 måneder siden.
Oprettet af
forth 167980472
Abonnent

Jeg har nogle gange forsøgt at koble mig på Jeres nye sikkerhedsalarm, men har ikke modtaget svarmailen. Mailadresse og kundenummer er korrekte. Jeg har tjekket uønsket post, hvor der heller ikke ligger noget fra Jer.  Hvad er der lige galt her?

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej

    Jeg har bedt vores webafdeling undersøge sagen – de kan spore, hvad status for din tilmelding er.


    forth 167980472
    Abonnent

      Hej Henrik

      Blot til din orientering: Det er stadig ikke muligt at benytte Jeres sikkerhedsalarm!

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Det er underligt, jeg ser det fungere. Teksten lyder:

        Tak for din tilmelding. Vi mangler bare en bekræftelse af din e-mail for at kunne sende nyhedsbreve til dig.

        Jeg sørger for at webafdelingen ser nærmere på det, for når jeg prøver det, kommer posten øjeblikkeligt:

        HenrikClausen
        HenrikClausen
        Komputer for alle

          Nu har jeg et svar fra vores webafdeling: Problemet ligger i, at din internetudbyder afviser svarposten fra os. Jeg har ikke et hav af detaljer, men det er i alle tilfælde noget, din internetudbyder skal justere.

          HenrikClausen
          HenrikClausen
          Komputer for alle

            Og nu har jeg en melding mere fra vores webafdeling:

            De har fundet og løst et problem, der fik posten til at forsvinde. Så prøv igen!


            forth 167980472
            Abonnent

              Hej Henrik

              Jeg har nu prøvet både i aftes og nu til morgen, men desværre stadig uden resultat. Vil du bede Jeres webafdeling arbejde videre med sagen, da jeg synes Jeres sikkerhedsalarm lyder som et godt tiltag?

              HenrikClausen
              HenrikClausen
              Komputer for alle

                Hej Flemming

                Det er jeg ked af at høre. Jeg er såmænd selv tilmeldt, og får gode meldinger – og med en passende frekvens.

                Jeg har naturligvis allerede bedt vores webafdeling om at se på det igen, om der skulle være andre problemer.

                God weekend!

                Forummet 'SIKKERHED' er lukket for nye emner og svar.