internetforbindelse

Ikke løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 2 år, 7 måneder siden.
Oprettet af
bodilholmsorensen
Registreret bruger

Producent/mærke: Samsung
Modelnummer: Samsung A20e
Styresystem: Android
Evt. versionsnummer på styresystemet:
Dit spørgsmål:

Min mand har problemer med at få netforbindelse (wifi og mobildata). Hvordan tjekker vi, hvad der er galt?

Venlig hilsen,

Bodil Holm Sørensen

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Bodil

    Det er et ret stort emne, du spørger til her…

    Vi har i tidens løb skrevet en del om opsætning af WiFi, senest i et egentligt kursus, der ligger her:

    https://fordelszonen.komputer.dk/internet/netvaerk/laer-at-saette-dit-hjemmenetvaerk-perfekt-op

    Når telefonen har problemer både med WiFi og mobilforbindelse, mistænker jeg at dens antenne er gået i stykker.  Det kan man ikke uden videre undersøge selv, så skal den på værksted.

    I bør også undersøge, om I bort et sted med dårlig dækning af mobilnettet:

    https://www.telenor.dk/kundeservice/drift-og-dakning/dakning/dakningskort/

    Forummet 'SMARTPHONES OG TABLETS' er lukket for nye emner og svar.