Manglende NFC på Samsung J3 (SM-J330F – 2017)

Løst
Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år, 3 måneder siden.
Oprettet af
bjæs588308
Abonnent

Hej

Jeg har af en eller anden grund pludselig ikke længere NFC på min mobil.  Jeg har fået bekræftet af Samsung Support, at det skal være tilgængelig, men måske kan det være gået galt i forbindelse med en opdatering……   Jeg blev anbefalet at lave en backup af min telefon og nulstille den og så ellers starte forfra…….

Er der nogle, der evt har en anden løsning til at få NFC tilbage på min mobil uden nogen form for backup og gendannelse ?

Alternativt – kan nogle hjælpe med en løsning til en backup af ALT – absolut ALT – på min mobil, så den kan geninstalleres og gendannes til nøjagtig det samme igen ?   Er der evt nogle, der har erfaring med programmet MobileGo ?

Den kører med Android 9, vers 1.1

Vh Bjæs

 

 

 

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej

    Det spørgsmål har ligget for længe, det beklager jeg.

    Den nemme vej til sikkerhedskopiering er, at Google som udgangspunkt sørger for at sikkerhedskopiere telefonen. Men hvis du vil tage sagen i egen hånd, skal du blot tilslutte den til din PC med et USB-kabel. Så kan du bruge Stifinder til at finde frem til alle telefonens mapper, og kopiere dem. Dermed bliver det muligt at gendanne ting, som Google måtte springe over. Jeg vedlægger et par skærmskud:

    Forummet 'SMARTPHONES OG TABLETS' er lukket for nye emner og svar.