Efter en opdatering i windows 10 for et par uger siden, får jeg beskeden “denne app kan ikke køre på din pc, hvis du vil søge efter version til din pc, skal du spørge softwareudgiveren” når jeg vil åbne en apps, der ikke er hentet i windows store, jeg kan ikke afinstallere appen eller geninstallere, jeg kan godt installere apps og afinstallere apps fra windows store. Jeg kan ikke fjerne opdateringerne, jeg har prøvet at bruge systemgendannelse uden held, jeg har brugt fejlfindingsværktøjet programkompabilitet uden held. Samme dag opdaterede jeg IObit uninstaller. Jeg kan heller ikke åbne norton antivirus eller geninstallere, så får jeg samme besked.
Hej
Hvilken app er det, du har problemer med?
Norton har et værktøj til at afinstallere programmet, det kan hentes her:
http://liveupdate.symantecliveupdate.com/upgrade/RnR/NRnR.exe
Når du har brugt det til at fjerne Norton, kan du installere det igen fra bunden. Det skulle få det til at fungere – hvis ikke, skal vi i gang med dybere fejlsøgning i Windows.
Det er alle mine apps, som jeg har hentet andre steder fra end windows store, f.eks. windows live mail, eM Client, teamviewer, libre office og apps, som jeg har hentet i fordelszonen.
Ps alle apps virkede fint før opdateringen.
Hej jeg har indset, at jeg blev nødt til at bide i det sure æble og nulstille pc’en, så det er jeg nu i gang med, så må jeg håbe, at problemet bliver løst, men tak for hjælpen.