Kan ikke indsætte billeder i Word 2013 efter opgradering til Windows 1903

Løst
Dette emne indeholder 5 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  tidgen 4 år, 5 måneder siden.
Oprettet af
user-587161
Abonnent

Er der nogen der er stødt på dette problem? Jeg har lavet et tekstfelt, hvor jeg vil indsætte et billede, men hver gang jeg prøver, lukker word ned, men gendanner ved opstart det dokument som allerede er lavet.

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Hanne

    Jeg har ikke hørt om det problem før, det ser ikke ud til at være kendt.

    Først vil jeg foreslå at lave en reparations-installation af Office-pakken. Hjælper det ikke, vil jeg tage tænkehatten på og se efter andre løsninger.


    user-587161
    Abonnent

      Hej Henrik

      Tak for dit svar. I aftes satte jeg min PC til at køre en total oprydning med Advanced System Care. Måske var det årsagen til at mit problem blev løst, for inden jeg ville køre en reparations-installation, som du foreslog, prøvede jeg igen – OG det lykkedes at indsætte et billede.


      tidgen
      Abonnent

        Problemet med at indsætte billeder har jeg også. Det gælder for Word, Publisher og PowerPoint. Hvor finder jeg programmet Advanced System Care?

        Per


        user-587161
        Abonnent

          Hej Per

          Advanced System Care kan du hente i fordelszonen. Link:
          https://fordelszonen.komputer.dk/programmer/optimeringsprogrammer/iobit-advanced-systemcare

          Håber dette kan hjælpe dig med dit problem.

          Hanne


          tidgen
          Abonnent

            Kære Hanne og Henrik

            Har nu prøvet Hannes forslag om at benytte Advanced System Care til at rense min PC for den dumme fejl at Word og andre programmer lukker når jeg ville indsætte billeder. Tilsyneladende har det hjulpet. Jeg kan nu indsætte billeder uden problemer. Tak for oplysningen.

            Per

            Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.