Kan ikke installere Windows 10 version 1809

Ikke løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 4 år, 11 måneder siden.
Oprettet af
Ejgil Jessen
Registreret bruger

Se mit problem beskrevet i vedhæftede word-fil.

mvh

Ejgil jessen

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hej Ejgil

    Den vedhæftede fil kom ikke med.?

    Jeg vil foretrække at få teksten sat ind direkte i sagen, det er også nemmest for andre at læse.


    Ejgil Jessen
    Registreret bruger

      Jeg har en HP Pavilion stationær PC med følgende specifikationer.

      HP Pavilion p6-2140eo

      Processor Intel(R) Core (TM)i7-2600 CPU 3,4GHz

      8GB Ram

      Jeg flere gange forsøgt manuelt at installere Win 10 version 1809, men når installationen kommer til 52% så kommer der nedenstående PoPUp på skærmen

      Windows could not configure one or more systems configuration. To install Windows, restart the computer and then restart the installation.

      På blå skærm står der:

      Arbejder med opdateringer 52% sluk ikke pc’en. Dette kan tage et stykke tid.

      og jeg kan kun klikke på ok, hvorefter Win 10 rulles tilbage til den tidligere version 1803.

      Jeg har på HP’s hjemmeside tjekket for opdateringer, men det hjælper heller ikke.

      Er der nogen der hjælpe?

      MVH/Ejgil Jessen

       

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Hej Eigil

        Har du denne mappe i computeren:

        c:\windows\system32\inetsrv

        Hvis den er der, er problemet Windows’ webserver, der kan være installeret i forbindelse med f.eks. udviklerværktøj. Der er forskellige måder at omgå det – først vil jeg foreslå at genstarte i Fejlsikret Tilstand og omdøbe mappen til c:\windows\system32\inetsrv_Gammel eller noget i den retning.

        Genstart, og prøv så at opgradere igen.

        Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.