Office 2003 update

Løst
Dette emne indeholder 4 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 5 år, 6 måneder siden.
Oprettet af
carmoe6
Abonnent

Jeg havde en kort tid Office 2003 installeret på min PC, men fortrød og afinstallerede programmet igen, men der bliver ved med at komme updates til programmet, som så mislykkes.

Hvordan kan jeg stoppe de forgæves opdateringer?  Der må jo ligge nogle rester tilbage, siden update fortsætter med at prøve at opdatere det ikke eksisterende program.

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hmm… Mon du stadig har et af Office-programmerne installeret, f.eks. PowerPoint eller Outlook?

    Optræder der noget Office-relateret i listen over listen med installerede programmer?

    I Windows’ Jobliste (aktiveres med tastekombinationen Ctrl+Shift+Esc) er der et faneblad med Start-programmer. Der må opdateringsprogrammet optræde – og der kan det deaktiveres.


    carmoe6
    Abonnent

      I installerede programmer optræder der ikke nogen programmer fra office 2003 pakken, og i jobliste start er der heller ikke noget opdaterings program for office 2003 på listen.


      carmoe6
      Abonnent

        I fortsættelse til mit sidste mail, kan jeg se at der er lavet flere opdateringer til Office 2003 som er lykkes. Skal disse opdateringer slettes og i givet fald hvordan?

        HenrikClausen
        HenrikClausen
        Komputer for alle

          Så må det være Windows Update, der er sat til også at levere Office-opdateringer. Gå ind i Kontrolpanel og se på indstillingerne for opdatering.

          Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.