Opdatering af Version 2004 – Microsoft overtog designet..?

Løst
Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  perrasmussen 3 år, 9 måneder siden.
Oprettet af
perrasmussen
Abonnent

Som andre har jeg også opdateret version 2004. Undervejs spørges om jeg vil lade Microsoft overtage styringen, så jeg bl.a. får deres design og Edge som browser. – Eller om jeg fortsat vil bruge Googles opsætning og Chrome.  Fejlagtigt valgte jeg Microsoft..! Kan jeg nu vende tilbage til Google med få klik og f.eks. få mine farver tilbage og Chrome som standard browser..?

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Ja, du skal bare ind under Standardapps. Rul lidt ned til Webbrowser, hvor Edge vil være valgt. Klik på punktet og vælg Chrome, så er det på plads. Jeg vedlægger et skærmskud.

    Det med farverne vil jeg gerne have dig til at forklare lidt nærmere?

     


    perrasmussen
    Abonnent

      Angående farver tænker jeg på baggrundsfarver i proceslinjen mv. Men jeg ser, at du har besvaret det i et andet spørgsmål.

      Men noget irriterende at skulle ind og indstille farver forskellige steder på de enkelte elementer. Oprindeligt tænkte jeg på, om man i få klik kunne fortryde valget af Microsofts design og komme tilbage til mit almindelige Google design. Men tak for hjælpen..! 👍

      Forummet 'WINDOWS 10' er lukket for nye emner og svar.