Fejl 0x80072746

Løst
Dette emne indeholder 3 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af HenrikClausen HenrikClausen 6 år siden.
Oprettet af
stigryhl532306
Abonnent

Hej.

PC, 64 bit, W10, Windows Mail:

Mailprogrammet kan fint synkronisere mails i Gmail.com og outlook.com.

Imidlertid kan [email protected] ikke synkronisere, trods adskillige forsøg med at slette og genoprette kontoen, ændre kodeord etc. Hver gang fejlmeldingen, at synkroniseringen ikke lykkedes, og fejlmeldingen 0x80071746 bliver synlig.

Hvad er løsningen på dette?

mvh

Stig

HenrikClausen
HenrikClausen
Komputer for alle

    Hmm… 0x80071746 er en dybtliggende fejl i programmet, så dybt at betydningen af selve fejlen ikke har nogen rigtig forbindelse til e-post udveksling og synkronisering.

    Sørg først for at Windows og Windows Mail er opdateret til seneste udgave.

    Hvis der ikke er nogen opdatering, eller problemet fortsætter, er det udenfor min rækkevidde at løse det. Du kunne spøge Stege Net om det, som så kunne tage det videre til Microsoft. Og det er lige så langsommeligt, som det lyder til 🙂

    Så den bedste løsning er nok at bruge et andet e-post program, f.eks. Thunderbird.


    stigryhl532306
    Abonnent

      Tak for dit svar. Det er nok lettest at finde et andet e-mail-program, men det ærgrer mig nu alligevel, når PC`en ikke vil som jeg vil, at den skal!

      Mvh

      Stig

      HenrikClausen
      HenrikClausen
      Komputer for alle

        Lad mig anbefale Thunderbird, det er meget stabilt. Og findes på dansk:

        https://www.thunderbird.net/da/

        Forummet 'WINDOWS (tidligere udgaver)' er lukket for nye emner og svar.