Forum-svar oprettet
Bingo. Så virker det! Tak Axel.
Men I Windows Live Mail skal man:
Klikke på Konti, Egenskaber, Avanceret, og under Udgående post fjerne ’fluebenet’ ved Denne server kræver en sikke forbindelse.
Og så får jeg følgende fejlmeddelelse:
Forbindelsen til serveren kunne ikke oprettes.
Emne ‘TEST’
Server: ’smtp.3.dk’
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC0E
Protokol: SMTP
Port: 587
Sikker (SSL): Ja
Socket-fejl: 10061
Christian skrev: Klik på Fil. Axel skrev: Du skal ind i kontooplysninger. Jeg spørger: Hvor er de i Live Mail (Se det attachede billede).
Min e-mail adresse er fra gammel tid hos TDC. Adressen skal bevares af hensyn til de utallige anvendelser; derfor er jeg bundet til TDC. Jeg betaler også til Oister, og de bruger 3’s net. Hvem af disse tre er bredbåndsudbyderen, og hvad kaldes de to andre? Hvem er mailklient, hvem er internetudbyderen?
Forvirringen breder sig. Det er vist for særligt indviede!
Bugge skriver: Klik på Fil (men hvor?)
Det synes, som om der kunne være behov for en artikel om emnet i bladet. Også gerne om, hvordan man laver en kopi/back up af alle mails.
Jeg skrev tidligere: Jeg bruger Oister, som bruger 3’s netværk. 3 er bredbåndsudbyderen, hvad kaldes de to andre, Oister og TDC, i fagsproget?
Ja, det er TDC. Min mailkonto er [email protected]
Jeg bruger Oister, som bruger 3’s netværk.
3 er bredbåndsudbyderen, hvad kaldes de to andre, Oister og TDC, i fagsproget?
Bugge, du skriver klik på Filer. Hvor? Jeg bruger Windows Live Mail.
Det er lettere at indtaste teksten:
Der er opstået en ukendt fejl.
Emne ‘TEST’
Serverfejl: 421
Svar fra server: 421 4.7.1 (94.191.190.202) http://pmaster.tdc.dk/authbl.pl?ip=94.191.190.202
Server: ‘asmtp.mail.dk’
Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC67
Protokol: SMTP
Port: 587
Sikker (SSL): Ja
Jeg prøver at sende det screenshot
Jeg havde ikke tidligere hørt om Hi3G; men det er da urimeligt, at man to gange på en måned skal være uarbejdsdygtigt i mere end et døgn pga. manglende forbindelse. Hvad kan der gøres ved det, hvem har ansvaret?
Jeg prøver igen
Jeg prøver i JPG format
Jeg kan ikke vide, om det er IP adressen, der er årsagen til, at jeg ikke kunne sende fra min laptop med Windows 7 (kunne godt modtage); men begge gange, når jeg igen kunne sende, havde jeg fået en ny adresse.
Sidste gang tog jeg et screenshot, .docx format, som viser fejlmeddelelsen. Hvordan attacher jeg det?
Alt fungere pt. OK; men det er så frustrerende og tidsrøvende, når det står på, at det kunne være rart at finde en årsag/løsning.
Hej Seniorproppen.
Tak for svaret, som jo lægger op til en træls opgave.
Min egen tanke er at delete hs_err_pid4520 fra skrivebordet, afinstallere og geninstallere Java, som hs_err_pid4520 tilsyneladende har relationer til.
Jeg ville gerne vedhæfte hele hs_err_pid4520, som jeg har som et tekstdokument på 50 KB; men hvordan gør jeg dét?
Mvh. Brugerkierke
De er ikke pist væk. Det, der sker, er, at en korrespondance, hvor man skriver frem og tilbage flere gange om et emne, reduceres til den seneste e-mail, for den indeholder jo alle de foregående. Det bliver markeret med to kuverter.
Jeg gik ind på tdc.dk/4444 og downloadede Mailsupport. Det løste problemet.
Jeg har forsøgt at sende billeder til mig selv. De bliver (som noget nyt) splittet op i flere e-mails, og de attachede filer er dat filer, som jeg ikke kan åbne?