Forum-svar oprettet
Hej Henrik
Desværre er min kun en 6230 og ikke en 6230i, så dine forslag var ikke den helt rigtige løsning.
Til gengæld har jeg forsøgt med Bluetooth og fik “måske” oprettet en forbindelse, men jeg glemte at notere Pinkoden og kan derfor ikke skabe en forbindelse – “måske”.
Nu var min ide, at slette forbindelsen helt og starte forfra. Men det er ikke lykkes at finde en måde hvormed det kan ske.
Håber der er en ny løsning på vej.
Mvh. Asolo
Vedhæftede filer:
Hej Henrik
Jeg søger fortsat en løsning på, at Gendannelsespunkt (Systemgendannelse) under Systembeskyttelse i dialogboks “Egenskaber for system” ikke virker.
Nu skriver KFA om blå skærm og vi bør installere KB4579311 for at imødegå fejlen, men det har givet problemer for nogle og da mit Gendannelsespunkt ikke fungerer er det nok en dårlig ide. For øvrigt kommer KB4579311 ikke frem når der søges på Windows Update.
Mit udstyr er følgende: Bærbar PC Lenovo E531, Windows 10 Pro – 64 bit – version 1909
Et andet spørgsmål er: Jeg afventer fortsat på Funktionsopdatering til Windows, version 2004.
Håber du kan hjælpe med løsning og svar – da jeg ikke den store teknikker på PC området.
Med venlig hilsen
Asolo
Hej Henrik
Du fik ikke svaret på min sidste spørgsmål om, du har et andet forslag eller om der findes et Fix-program til reparation af fejlen omkring “Opret et gendannelsespunkt” – der fortsat ikke virker.
Kan det være en løsning at installerer TuneUp Utilities og sørge for, at dens “Turbo Mode” ikke er slå tjenester fra?
Med venlig hilsen
Asolo
Vedhæftede filer:
Hej Henrik
Problemet blev desværre ikke løst med dit sidste forslag/vejledning.
I billede 2 under Starttype var indstillingen ganske rigtig sat til Manuelt.
Dette ændrede jeg til Automatisk – valgte Start og OK – efterfulgt af en Genstart.
I billede 3 Systembeskyttelse under Indstillinger for beskyttelse står der fortsat kun Søger…
Har du et andet forslag? – Findes der f.eks. et Fix-program?
Med venlig hilsen
Asolo
Hej Henrik
Desværre blev problemet ikke løst ved at kører de anbefalede reparationer i kommandopromten.
Umiddelbart blev der ikke fundet systemfejl!
Hvilke andre muligheder kan du så foreslå?
Hej Henrik
Hvis programmet skal ligge under programmer (App) findes TuneUp Utilities ikke på PC’en.
Såfremt det kan ligge et andet sted, så hvor?
Hej Henrik
Desværre var dit bud ikke løsningen, idet IKONET mangler på listen.
Til gengæld vises IKONET på Apps og Funktioner, samt Revo Uninstaller.
Håber der findes en anden løsning.
Vedhæftet skærmprint.
Venlig hilsen
Asolo
Vedhæftede filer:
Kære Mogens (og andre)
Mathias Flinck fra KFA skrev følgende til mig om samme spørgsmål.
Jeg forstår godt din forvirring, for tilbuddet er ganske påtrængende. Vi har dog desværre ikke kunne få IObit til at fjerne det. Det forholder sig sådan, at vi kun kan tilbyde Pro 10 gratis – og det program bliver ikke forældet. Der er stadig fine værktøjer i det, som du kan gøre brug af, og som du også ville skulle betale dig fra i 11’eren.
Der bør med andre ord ikke været noget til hinder for, at du fortsætter med 10’eren, for som det ser ud nu, kan vi ikke tilbyde Pro 11 gratis. Jeg håber dog stadig, at du får god brug af programmet.
Med venlig hilsen
Asolo
Opgaven er løst efter sidste Windows opdatering (1709).
Hilsen
Asolo
Opgaven er løst.
Brugte programmet IObit Uninstaller 6.1 og sluttede med Grundig rensning.
Avast kom dog op med en dialogboks, hvor man skal besvarer nogle spørgsmål, om, skift til Avast Free og årsag til afinstallation. Herefter et tryk på boks Afinstaller og opgaven blev gennemført.
Med venlig hilsen
Asolo
Tak til Superbruger. Jeg har allerede afinstalleret VLC og installeret det igen, men i første omgang skete der ikke opdatering til 2.2.2. Efter et par timer havde Avast dog udført denne opdatering, så nu er alt OK. Tak for hjælpen, Lønne