Forum-svar oprettet


jørgenkristiansen
Registreret bruger

    Kære Henrik Clausen!

    STOR TAK for dine flere-gode svar – og jeg læser også “mellem linjerne”, at det er en kendt udfordring i/fra Windows 7 og 8 og 10. Jeg glæder mig særligt over det seneste svar.

    Jeg har et helt andet “problem”. Jeg får ikke svar til min mail adresse: [email protected]

    Det var også en udfordring da jeg var nødt til at ændre gl. mailadresse til ovenstående adresse p.g.a. teknologi hos YouSee! Jeg fik ikke mails om nyheder og andre tilbud.

    Det måtte Jeres ab. afdeling dengang se på.

    Ville du evt. prøve at hjælpe med ovenstående – bare ved lejlighed… Bruger lige det gl. cowboy-trick… ER ab. fra blad nr. 1..!!

    TAK, Jørgen i Køge

     


    jørgenkristiansen
    Registreret bruger

      OK… – min PC “skal” på et tidspunkt forbi “min” pc m.m.m. – leverandør… – en “gammel bekendt”

      SÅ vil bede ham/’dem’ om at se på udfordringen.

       

      Jeg har den udfordring, at svarene fra dig/Jer om opdateringer/svar fra Jeres unikke spørgetjeneste ikke kommer på min mail.

      (men) jeg og I har også generelt haft udfordringer med min “nye” mail, som jeg fik for 1-1½ år siden.

      Først var det mit ab. som mailen ikke fungere på – det løste I så undervejs

      SÅ var det ab. på de-der advarsler om alvorlige udfordringer på “Nettet”

      OG – nu altså svar her fra “Forum”…

      Ville bare vente med at skrive om det til… denne sag kunne lukkes..

      HÅBER at du – teknisk support, ab. afd. eller kan løse også denne udfordring!

      TAK for GOD hjælp – OGSÅ med denne udfordring!

      Jørgen i Køge


      jørgenkristiansen
      Registreret bruger

        Kære “K-Komputer” … bare en lille reminder!

        Skulle jeg prøve at afinstallere “Auslogics BoostSpeed”.. ??

        … det var bare det!

        Jørgen i Køge


        jørgenkristiansen
        Registreret bruger

          Kære K-Komputer.

          Jeg beklager, at jeg forsætter med at spørge.

          Det er jo egentlig bare et lille irritations moment. Alle blå skærme og luk-ned ER ophørt.

          Vil først og fremmest spørge:

          Oprindeligt oplyste I at:

          ” Den fil hører til Auslogics BoostSpeed,…”

          Jeg har geninstalleret programmet. Men fejlen er der stadig??

           

          Med ”Jobliste” og ”Start” er jeg forbi grænsen for min viden/forståelse for, hvad der ’så’ sker/hvordan fejlemeddelelsen kan rettes!

          Vedlægger nyt skærmdump fra i dag om min jobliste/start.

          Håber at I stadig har tålmodighed med mig og kan finde gode råd.


          jørgenkristiansen
          Registreret bruger

            Kære “K-Komputer” – Først STOR TAK for nye svar og tålmodighed med mig.

            Er tæt på at nå mine tekniske grænser, men spørger lidt videre!

            To ting:

             

            1) Fejlen kommer ved opstart.

            Jeg forstår derfor ikke, hvad og hvordan jeg kan afhjælpe via “Jobliste” og deaktiveringer der kunne indlæse filen”.

            Spørger også fordi fejlteksten siger: “at modulet ikke blev fundet”.

             

            2)  Oprindelig skrev I: “Den fil hører til Auslogics BoostSpeed, …”

            Nu har jeg installeret det program, men fejlen er der stadig.

             

            Håber at I, du.. forstår mine ord – spørgsmål…

            Har ikke oplevet blå skærme – og ikke oplevet nedlukninger, siden jeg brugte Jeres forslag:

            https://fordelszonen.komputer.dk/computerudstyr/harddisk/checkdrive


            jørgenkristiansen
            Registreret bruger

              Det er bestemt mig som TAKKER… for god faglig hjælp…

              MEN – jeg har idag downloadet “Auslogics BoostSpeed” – og jeg bliver ved med at få fejl ved genopstart.

              Har prøvet at lukke helt ned – og genstarte.

              Vedhæfter fejlen, som den er p.t.

              Håber at I/du.. kan hjælpe med alternative muligheder for at slippe for fejl-boksen.                                                                             Glad for, at det øjensynligt ikke er noget værre end.. en kendt manglende fil.. (.dll)!


              jørgenkristiansen
              Registreret bruger

                TAK.. for godt svar!

                Har NU downloadet “harddisk/checkdrive”. Heldigvis ingen fejl, men TAK for god opmærksomhed/HJÆLP.

                Mener ikke, at jeg har/har haft Auslogics BoostSpeed.

                Derimod har jeg med faglige-GLÆDER “Auslogics Duplicate Finder”… RIGTIG godt og nemt program. Som har skabt muligheder for at på en del mere plads på harddiskene!

                (men) skal jeg (gen)installere og så af-installere igen… fordi fejlen fortsætter!


                jørgenkristiansen
                Registreret bruger

                  Kære Henrik

                  Det program virker enestående.

                  Virkelig effektivt. Og de slettede filer lægger sig så fint i  “Papirkurv”,

                  hvor “Komputer for Alle 14-2019” lægger op til, at der er et “Rescue Center”. GOD løsning..!!

                  Jeg har desværre bare ikke set din mail for 2 uger og 4 dage siden. Det er min fejl, jeg kunne jo have slået her over.

                  Een ting håber jeg at kunne hjælpe med. Kunne ikke finde programmet ved at søge i søgedelen af “Fordelszonen & Omegn”. Men flot og godt!


                  jørgenkristiansen
                  Registreret bruger

                    Holdt fast i fa. “Cleverland” – OG fik så på een uge leveret “Licens Key”

                    Problemet ER dermed løst. Af-og-til betaler det sig, at være lidt “stædig”..!

                    TAK for at K-Komputer GAV plads til udfordringen med back-UP program udfordringer!


                    jørgenkristiansen
                    Registreret bruger

                      vedlægger også denne fil


                      jørgenkristiansen
                      Registreret bruger

                        Kære “K-Komputer”!

                        STOR TAK for altid brugbare SVAR fra Jer og læsere og…

                        Det giver ekstra tryghed i livet på Nettet & Omegn.

                        Jeg har desværre siden haft den udfordring at den gode gl. 10-12 år “gamle” PC brød ned. Og så lige op til en week-end. Det er nu “fortid” OG vi er oppe igen til julekort og DVD-2020 til børnebørn og familie.

                        SÅ “iler” med en STOR TAK for virkelig glædelig og MEGET nødvendige svar. TAK og TAK..!!

                        Jørgen i Køge


                        jørgenkristiansen
                        Registreret bruger

                          Kære “K-Komputer”!

                          STOR TAK for altid brugbare SVAR fra Jer og læsere og…

                          Det giver ekstra tryghed i livet på Nettet & Omegn.

                          Jeg har desværre siden haft den udfordring at den gode gl. 10-12 år “gamle” PC brød ned. Og så lige op til en week-end. Det er nu “fortid” OG vi er oppe igen til julekort og DVD-2020 til børnebørn og familie.

                          SÅ “iler” med en STOR TAK for virkelig glædelig og MEGET nødvendige svar. TAK og TAK..!!

                          Jørgen i Køge


                          jørgenkristiansen
                          Registreret bruger

                            Kære Henrik Clausen.

                            TAK – dit klare og bestemte svar hjalp.

                            Det er “Malwarebytes ..” nye opdatering som desværre har givet udfordringer.

                            Kun i et harmløst link “Eovondo”, som jeg har tjent små men sjove timer og lidt håndører ved i mange år!

                            NU slipper jeg for en dum gene og en dum RØD advarsel. KÆMPE TAK..!!


                            jørgenkristiansen
                            Registreret bruger

                              Kære Kaj-Emil

                              FLOT og godt SVAR

                              (men) når jeg slår op der – og havde set der – kan jeg ikke finde ud af, hvilken version jeg har:

                              jeg har i hvert fald øjensynligt ikke “20h2″ eller er det 2oh2”..

                              vedlægger det jeg kan se

                              Beklager at jeg bliver ved at spørge, men jeg er ret nervøs for ikke hele tiden at have rette opdateringer!

                              “FØR” fik man jo løbende orienteringer om, at der var en opdatering.

                              Mener, at jeg har sagt “JA” til at få alle opdateringer fra Microsoft.

                              På forhånd TAK

                              “Spørge Jørgen” i Køge

                               


                              jørgenkristiansen
                              Registreret bruger

                                Jeg er begyndt at få dette “push up” mange gange om dagen.

                                se vedlagte!

                                Tager 8 dages ferie – håber noget er løsninger eller andre brugeroplevelser

                                Hvad gør man … det føles som ½-spam…

                                mener ikke man kan slå de mange opslag fra via Google Crome..  eller??

                                 

                                TAK fra “Spørge-Jørgen” i Køge