Forum-svar oprettet
Men jeg kan oplyse at den har sendt flere beskeder:
Besked 1)
SOS
http://maps.google.com/maps?f=q&q=57.047020,9.911253
(17:24:39)
efterfulgt af 2 helt sorte billeder (Mms)
Besked 2 er en video som jeg ikke har åbnet men der er en tekst ud for pilen:
Emergency_2…_172431.amr
og så kan jeg ikke se mere
besked 3:
Behøver hjælp
http://maps.google.com/maps?f=q&q=57.047020,9.911253
(17:24:39)
mvh
Kan man tage et skærmskud fra sin tlf???
Hej igen,
Som jeg skrev i mit svar sidst har jeg prøvet de to forslag (Oprydningskommandoer).
altså: “DISM….” og “sfc….”
Jeg har tjekket Windows\minidump men mappen er tom skriver den
JEG TILFØJER LIGE DETTE:
Jeg har lige fundet denne besked i vinduet når jeg slukker pc´en
C:\Windows\TEMP\Bit Defender Threat Scanner.dmp.
(Se skærmskud vedhæftet herunder)
Jeg søgte efter hele stien uden held men søgte så efter TEMP mappen og fandt en fil med navnet men
mappen ser ud til at være tom. Word siger den er tom.
/Ved iøvrigt ikke om den har noget med den oprindelige fejl at gøre, ville bare lige gøre opmærksom
på at den dukkede op for god ordens skyld.
mvh
Vedhæftede filer:
Tak for opgaverne 🙂
Jeg har nu prøvet de to forslag samt installeret “WhoCrashed” og kørt “Analyze” hvorefter jeg har fulgt anvisningen (Se vedlagte skærmskud) dog uden at dette viste noget da jeg scrollede ned for at læse resultatet.
Har du nye forslag til udbedring?
mvh
Vedhæftede filer:
Tilføjet fotos af blå skærm med stopcode
mvh
Vedhæftede filer:
Nej det har jeg desværre ikke og det er ikke en mulighed
Mvh
kebe99
Ok har prøvet at fjerne printeren via kontrolpanel-fjern program og fjerne alle der hed noget med hp printer 7510.
derefter prøvede jeg at installere printeren igen ved hjælp af install.cd´en, men fik blot en besked om at den ikke kunne installeres på denne pc.
MEN den har jo virket på samme pc og så forstår jeg ikke hvorfor den ikke længere virker.
Kan jeg redde printeren og installere på anden vis?
Min PC er HP PAVILION 550-245NO STATIONÆR med windows 10 og printeren HP Photosmart 7510
Mvh kebe99
Hej, jeg troede lige jeg havde løst problemet da internettet tilsyneladende virkede efter geninst. af windows, men dagen efter var der pludselig igen ingen forb.
Den kan godt holde forb. et stykke tid, men så mister den pludselig signalet.
Den står lige overfor routeren i en afstand af ca. 2m når den er i brug.
Den skriver nu: “En eller flere netværksprotokoller mangler på denne computer.”
(Det har den ikke gjort før)
Hvad i alverden er det der sker? Er det en garantisag?
PS: Vores internet fungerer fint på den stationære. Den er også trådløs.
Jeg er faktisk også lidt i tvivl om jeg skal bruge WiFi eller bredbåndsforb. – den stationære bruger WIFI kan jeg se og det er også det jeg har forsøgt mig med på denne.
mvh
kebe
Hej jeg har prøvet at følge linket, men der er godt nok mange drivere at vælge imellem. f.eks. lan, bluetooth mfl) Min PC har Bluetooth, men der er 4 drivere at vælge imellem og jeg kan ikke gætte hvilken jeg skal bruge og jeg ved ikke hvad der sker hvis jeg bare henter dem alle 4.
…og ja, min pc bruger windows 10
Kan du hjælpe yderligere?
mvh
kebe
Hej igen,
jeg beklager, at jeg ikke lige fik det hele med i første omgang, men here goes:
Jeg bruger VISTA og den oprindelige browser på den gamle pc er chrome og på den nye med windows 10 hedder browseren chromodo.
Håber det kan lade sig gøre. Jeg har stadig den gamle pc og kan åbne den igen forholdsvis let.
Mvh
Kebe
Hej igen, mange tak – det er bare møgirriterende, at de allerede nu går ud og siger, at den ikke bliver opdateret længere, hvis den fortsætter til 2017.
mvh kebe
Hej, Er mit spørgsmål for dumt? Er det for uinteressant? Er jeg bare blevet syltet? …… eller hvad?
Mvh kebe
Øhh UPS, undskyld indlægget. Jeg har selv fundet løsningen ved en tilfældighed da jeg lige ville tjekke indstillinger for Chrome igen. Løsningen dukkede op som en linie jeg ikke før havde bemærket og da jeg forsøgsvis klikkede på linien: Genstart Chrome på skrivebordet var problemet løst. Beklager evt. ulejlighed.
Mvh kebe
Hej igen,
Den kørte en selvtest efter eget initiativ, hvorefter beskeden dukkede op. Jeg har ikke et skærmbillede og kan heller ikke lave et da jeg ikke ved hvilken test der kørte.
mvh kebe
Hej igen, jeg har nu prøvet med den foreslåede løsning igen uden held. Jeg loggede ind som administrator. Mailto optrådte ikke på listen og jeg gik videre til Aktiv protokolhåndtering hvor jeg skulle rette til google, men der var ikke listet noget jeg kunne rette og jeg kan ikke skrive i feltet. HVAD NU??? Jeg håber på meget hurtigere svar denne gang.