Forum-svar oprettet
Hej Henrik,
Tak for for hjælpen.
Det lader til at det var det – “My Printer”-programmet – der skulle til at løse problemet.
Hej Henrik,
Hvor finder jeg helt præcis programmet “My Printer”?
Hvis det er i det link du vedhæfter, så må du gerne guide mig hen til det.
Hej Henrik
Det løser bare ikke problemet. Når jeg har valgt underteksterne så kan jeg godt se dem på min pc men så snart jeg klikker på de 3 prikker (…) (nederst i højre hjørne på dit skærmskud) og dernæst vælger “stream til enhed” og vælger mit TV så er teksterne forsvundet når filmen kører på mit TV.
Hilsen
Kim A
Hej Henrik
Jeg bruger Microsofts “film og TV” til at afspille mine mkv-filer.
Hej Finn
Jeg har samme problem som dig med NumLock. Problemet er ikke så stort; alt efter temperament naturligvis. Jeg gør det indtil en af eksperterne/superbrugerne i dette forum har fundet en løsning:
Det første jeg taster på efter computeren er tændt er: NUM LOCK.
Du skal jo alligevel bruge en tast for at komme videre til adgangskoden.
Så hvorfor ikke bruge Num Lock, så er den jo allerede aktiveret. 🙂
Det var bare et lille hint der virker.
Hilsen Kim A.
Hej igen,
Har selv fundet løsningen på mit problem 🙂
Jeg fik nulstillet Appen ved at følge dette link:
http://windowsreport.com/reset-app-windows-10/
Nu virker det igen. 🙂
Hilsen Kim A.
Hej John0108
Jeg ved ikke om det kan løse dit problem men prøv eventuel at slå dit antivirusprogram fra lige før du henter FixWin10 og slå det så til igen når du har installeret FixWin10. Mit antiv.(Bullguard) brokkede sig også men jeg fik da lov til at hente programmet.
Hej perschoujensen
Hvis ikke du har fået løst problemet med opdateringen, så prøv at gå ind på komputer.dk, klik på fordelszonen. I søgefeltet skriver du: fixwin10. Klik på: læs mere… Hent og installer programmet. Klik så på fix ud for hvor der står: “Windows updates stuck downloading updates after upgrading.” Prøv så derefter at starte opdateringen igen. (husk at sætte tid af til det).:)
Det virkede hos mig så mon ikke det gør hos dig :).
Du må gerne melde tilbage om det løste problemet.