Forum-svar oprettet


lidia
Registreret bruger

    Desværre er det mørke stribe. Beholder til resttoner er skiftet – nu venter jeg på andre dele – så vi ser hvad og om det hjælper.

    Mvh

    Lidia

    Det er Laserprinter – Brother HL 8260


    lidia
    Registreret bruger

      Hej Henrik,

      Tak for det. Det lyder godt.

       


      lidia
      Registreret bruger

        Hej,

        Tak for svar – desværre løste det ikke problem, heldigvis kan jeg høre med høretelefoner på bærbar eller det er ikke til at holde ud – så meget larmer det. Jeg har prøvet at installere det i flere omgange og undervejs fik jeg også info om adgang nægtet på:

        C:\SWSetup\SP48417\OEMSkin\Thumbs.dk

        Jeg kan ikke en gang huske hvad Windows har jeg og i hvilken version – og ikke en gang alle video kunne hjælpe. Jeg er næsten sikker at jeg har Windows 7 med 32 bit. Men kunne finde få min PC til at bekræfte det.

        Så hvis en eller anden har en ide, hvad kan man gøre, vil jeg gerne høre.

        Mvh

        Lidia

         


        lidia
        Registreret bruger

          Hej,

          Problemet er løst – musen var i stykker.

          Mvh

          Lidia


          lidia
          Registreret bruger

            Hej,

            Kan nogen hjælpe mig hvordan kan jeg åbne nyt konto med gamle navn uden at slette indhold – jeg vil gerne beholde mine gamle mails, men ligesom min Live mail kan ikke fungere ordentligt, skal jeg oprette mig på ny. Hvis jeg gøre det, så jeg er nødt til at slette mig og oprette på ny, men hvordan kan jeg beholde de gamle mails.

            Med venlig hilsen

            Lidia Szmidt

             


            lidia
            Registreret bruger

              Hej,

              Hvordan kan jeg åbne nyt konto uden at slette det gamle, jeg vil helst beholde de gamle mails på computeren, men hvis jeg skal oprette nyt konto med det samme navn, er jeg nødt til at slette det gamle.

               

              Med venlig hilsen

              Lidia


              lidia
              Registreret bruger

                Hej Henrik,

                Jeg har prøvet det i flere omgange – uden held.

                Hvad kan jeg prøve mere?

                Hilsen

                Lidia


                lidia
                Registreret bruger

                  Hej,

                  Hvordan repereres den “Sendt post” mappen???

                  Hilsen

                  Lidia


                  lidia
                  Registreret bruger

                    Hej Henrik,

                    Desværre er det ingen indstillingsproblem.

                    Jeg har lige tjekket og alt er som det skulle være. Det er flueben på den.

                    Med venlig hilsen

                    Lidia Szmidt

                     


                    lidia
                    Registreret bruger

                      Hej Christian,

                      Tak for din hjælp.

                      Jeg har prøvet web site – problem er at mit produkt (support efter køb) findes ikke på HP liste og på den måde kan du ikke komme videre. Jeg har ringet (ikke sikker at det var det nummer), hvor jeg har trykket 2 (ikke omfattet af garantiperioden) og blev smidt til telefonsvar. Hvis jeg har trykket 1 – fik jeg en person i røret som indtil han har hørt mit spørgsmål – var “jeg kan ikke hjælpe dig” – bagefter, når du har ProBook så det er buisness og tlf. er sådan og sådan – men ingen tager den telefonen.

                      Så dårlig service – eller rettere sagt – ingen service har jeg ikke fået.

                      Heldigvis findes fagfolk som kan og vil hjælpe, så min bærbar fungerer igen uden hjælp fra HP.

                      Med venlig hilsen

                      Lidia


                      lidia
                      Registreret bruger

                        Hej,

                        Tak for svar. men det kunne ikke lad sig gøre – nøglen er forsvundet på min bærbar.

                        Jeg var nødt til kontakte Microsoft og de skal nok fikse problemmet (håber jeg).

                        Med venlig hilsen

                        lidia


                        lidia
                        Registreret bruger

                          Jeg har prøvet alt uden helt. Bagefter har jeg ringet på Microsoft hotline, forklarer mit problem og jeg fik nummer på sagen og var ringet op næste dag, men på mærkelig vis problem var forsvundet fra dag til dag af sig selv som jeg har kæmpet godt to måneder. Ved ikke om det er nok at ringe der og problem er forsvundet, fordi det giver ikke mening, men det var bare det i mit tilfælde.

                          Hilsen

                          Lidia


                          lidia
                          Registreret bruger

                            Har nogen en idé hvad skal man gøre med den Genuine Advantage???

                            Jeg kan ikke forstå hvorfor den ikke understøttes længere – jeg har original Windows 7 og har altid haft alle opdateringer. Det iriterer mig rigtig meget at det findes opdateringer som jeg kan ikke installere og heller ikke finde ud af det, om min komputer er mere udsat eller ikke.

                            Kan nogen hjælpe???

                            På forhånd TAK TAK

                             


                            lidia
                            Registreret bruger

                              Hej Henrik,

                              Jeg har prøvet den løsning 2509997 og kommer så meddelse:

                              “Denne version af valideringværktøjet Windows Genuine Advantage understøttes ikke længere. Hent den nye Veriosn og kontrollerer at systemuret er indstillet korrekt”

                              Desværrek ved jeg ikke hvor kan jeg hente den nye version – jeg har original Windows 7 på min komputer.

                              Jeg har også kørt deb sfc/scannow – den har ikke fundet fejl og efter at jeg har prøvet igen at installere opdateringer, var meddelsen det samme.

                              Det lykkedes mig kun at installere IE – det nyeste opdateringer. Alle andre slå stadigvæk fejl.

                              Med venlig hilsen

                              Lidia

                               

                               


                              lidia
                              Registreret bruger

                                Jeg har lige det samme problem. Er det virkelig ingen som kan hjælpe???

                                Mvh

                                Lidia