Forum-svar oprettet


rŒdvild535450
Registreret bruger

    Tusinde tak for vejledningen. – Ingen andre har adgang til min PC. – Forsøgte straks at finde Zimbra i listen for tilføj / fjern programmer – kunne ikke finde det. Presserende opgaver gjorde jeg ville afventede bedre tid til gå videre med løsningen! – I dag til morgen d. 08/10-21 ser mit mail program pludselig ud som i tidliger (UDEN Zimbra) – jeg aner ikke hvorfor? Jeg har ikke redigeret/justeret noget som helst – Hvis det vender tilbage vil jeg gå i gang med problemløsningen igen. Tak for din hjælp.


    rŒdvild535450
    Registreret bruger

      Løst via windows 10  fejlfindingsværktøjet!

      Vælg knappen Start , skrive Fejlfinding og derefter vælge Fejlfinding på listen over resultater. Vælg Lydafspilning > Kør fejlfindingsværktøjet.  – Hurtigt popper der en boks op med genstart/senere – aktiver den IKKE –

      i baggrunden kører fejlfindingen i nogen tid – hvorefter man kan aflytte om lyden fungerer – det gjorde den – derefter skal man genstarte (der var jeg for hurtigt ude)

      MVH

      Rådvild


      rŒdvild535450
      Registreret bruger

        Jeg er tilbage igen — kan stadig ikke få lyden til at virke.

        Fejlfindingen siger lydenheden i windows skal slås til – jeg kan ikke finde hvor?

        Jeg får i fejlfinding følge: Begge tjenesterne Windows Audio og Windows Audio End Point Builder skal køre for at lyden virker korrekt. Mindst en af disse tjenester kører ikke.

        Hvor sidder disse – kan ikke inde dem

        Nedenunder disse informationer får jeg p.l.a. link til “hjælp” denne hjælp forstår jeg ikke et kuk af! Se vedhæftede skærmdump

        Er der nogen med en ide

        MVH

        Rådvild

        P.S: Headseat virker stadig på Skype

         

         


        rŒdvild535450
        Registreret bruger

          Tak for dit svar – Fjernet mailen.

          En ven har oplyst problemet har været oplyst i radioen – svaret var det samme som dit “svindel” skal fjernes1

          MVH

          LB


          rŒdvild535450
          Registreret bruger

            Tak for info.

            Jeg er MEGET tilfreds med FileZilla.

            MVH

            LB

             


            rŒdvild535450
            Registreret bruger

              Tak for dit forslag.

              Intet hjalp – forsøgte derfor at lokke på FileZilla hos en ven hvor programmet virkede upoklageligt til hans egen hjemmeside – her kunne mine oplyste koder heller ikke lokke til den hjemmeside som jeg er “medhjælper” på. Så måtte det jo være en af koderne der var noget galt med.

              Webmaster kopierede diverse koder fra udbyder til mig – det hjalp “FTP password” var et andet end det jeg havde fået opgivet i første omgang.

              Problemet er løst – FileZilla virker øjeblikkelig som det skal med det korrekte password.