Forum-svar oprettet


sommerpigen
Abonnent

    Tak for svar, Henrik – det giver “desværre” ganske god mening.

    Det er nu afprøvet, og det fungerede faktisk, tak for hjælpen 🙂

    MVH Eva


    sommerpigen
    Abonnent

      Okay jeg kunne bruge lidt mere hjælp, vi har efterfølgende købt et USB kabel 2.0 til firewire 1394 kabel adapter, som passer fint til kameraet, men når jeg tilslutter kablet til computeren skriver den:

      “USB enhed blev ikke genkendt, virker ikke korrekt og godkendes ikke af Windows”

      Har I noget bud på hvad jeg så skal gøre?

      MVH Eva


      sommerpigen
      Abonnent

        Dette er løst 🙂


        sommerpigen
        Abonnent

          Ja, det er lige præcist det kamera 🙂

          Jeg har tænkt mig at kontakte vores fotohandler, han har Panasonic produkter og kan sikkert skaffe sådan et kabel.

          Et sidste og måske et dumt spørgsmål – SKAL jeg bruge et program til at overføre filmen i f.eks. VirtialDub?

          Jeg har læst at det “gamle” redigeringsprogram MovieMaker også skulle kunne klare det, men det er måske ikke rigtigt 🙂 Jeg redigerer selv film i Pinnacle!

          MVH Eva


          sommerpigen
          Abonnent

            Mange tak for hurtig svar 🙂


            sommerpigen
            Abonnent

              At de ikke lå der i dag 😀

              Tænker om de var blevet sat op til kun at ligge der midlertidig.

              Jeg har lige tjekket din vejledning, og de ligger der ikke, så takker for hjælpen, der fik vi lige overlappet hinanden.

              MVH Eva


              sommerpigen
              Abonnent

                Det er løst 🙂


                sommerpigen
                Abonnent

                  Hej Alle,

                  Så virker det hele igen, det ser umiddelbart ud som om at problemet har ligget hos YouSee, så bare rigtig ærgerligt at der er brugt så meget tid på det.

                  Takker for hjælpen fra alle jer, som bare er der når man har brug for det, nu vil jeg prøve at starte forfra 😉

                  God dag.

                  MVH Eva


                  sommerpigen
                  Abonnent

                    Ja de ligger der fint 😉

                    Problemet er at når vi får mails ind i vores Yousee mail, så ligger de der lige indtil jeg åbner min Thunderbird, så er de pist borte både på min telefon Android, og i Yousee i indbakke.

                    Alle mine mapper er okay i Thunderbird.

                    Men det virker nærmest som om der er et mellemled, eller måske har den der Mailwasher vasket lidt for meget op.

                    Hold op det er svært at forklare :-O det virker som om der er noget galt i indbakken i forhold til YouSee og Thunderbird!

                    MVH Eva


                    sommerpigen
                    Abonnent

                      Hej Kaj- Emil

                      Tak for hurtig svar, det er en POP3

                      MVH Eva

                       


                      sommerpigen
                      Abonnent

                        Hej igen,

                        Efter vi har installeret mailwasher er det hele gået galt, den slettede for det første alle vores mails da jeg prøvede at sætte en ekstra mail adresse ind (min mands)

                        SÅ jeg valgte at afinstallere det hele igen, men med det resultat at vores YouSee mail nu ikke fungerer.

                        Vi kan ikke sende mails fra Thunderbird til YouSee, og alle mails forsvinder ganske enkelt væk fra indbakken i YouSee når de kommer ind i Thunderbird.

                        Har I nogen løsning på hvad der evt. kunne være sket?

                        ÅH please det haster :-))

                        MVH Eva


                        sommerpigen
                        Abonnent

                          Hej igen,

                          Tak det vil jeg prøve, for de kommer stadig ind.

                          “Nogle kan jeg slet ikke afmelde de kommer op med denne tekst:

                          Der kan ikke oprettes forbindelse til dette website
                          IP-adressen på serveren for %24unscribe_link blev ikke fundet.

                          Prøv at køre Windows Netværksdiagnosticering.
                          DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN”  Genindlæs

                          Jeg kan selvfølgelig ikke med 100% sikkerhed sige at vi ikke har været i nogle konkurrencer, men da den er sendt i mit navn så ligger det år tilbage.

                          Jeg prøver at sætte dit anbefalede program ind, og håber det hjælper.

                          Tak for hjælpen 🙂

                          MVH Eva


                          sommerpigen
                          Abonnent

                            Sender lige denne her, det er en af de nyeste, ellers omhandler det for det meste investeringer som Karsten Ree anbefaler!

                            SPECIALRAPPORT

                            Kjeld Kirk Kristiansens seneste investering forbløffer eksperter og skræmmer de store banker
                            Danskere gør allerede millioner af danske kroner hjemmefra ved hjælp af denne “smuthul til velstand” – men er det legitimt?
                            Find ud af detaljer

                            ………………………………………………………………

                            FORTJENESTE: 381.500 DKK
                            “Jeg har endelig været i stand til at sige op på mit arbejde   takket være Jeg har tjent så meget, så nemt!”

                            Frederik Jespersen

                            Afmeld

                            ———–

                            Så er der kommet denne her fra Ekstrabladet med denne mail adresse: [email protected]

                            Med et emne “Hej, læste du Ekstrabladet”

                             

                             


                            sommerpigen
                            Abonnent

                              Hej Henrik

                              Det er så tydeligt spam, og lige nu er der kommet sådan en kinesisk ting :-O

                              Men nu du skriver det så har jeg nok ikke været opmærksom på linket vedr. afmelding.

                              Jeg kan godt se at der står afmeld helt og meget utydeligt i bunden, så måske skulle jeg lige prøve det på dem alle sammen først.

                              Hvis jeg skal være helt ærlig så troede jeg faktisk at det kun ville være at gøre ondt værre.

                              Jeg prøver det lige, og ellers vender jeg tilbage.

                              MVH Eva


                              sommerpigen
                              Abonnent

                                Hej Børge,

                                Blot en lille fodnote, det hjalp ikke mig “bare” at slå Panda fra, det skulle fjernes fuldstændig, og installeres igen 🙂

                                MVH Eva