Forum-svar oprettet


user-356644
Komputer for alle

    Ja, det kan være en irriterende bivirkning ved at installere nogle programmer, at ens startside fx ændres. Det er heldigvis nemt at ændre.

    1 Åbn Edge-browseren og klik på de tre prikker i øverste, højre hjørne.

    2 Klik nu på Indstillinger for at få komme ind i motorhjelmen på din browser.

    3 Klik så på Start, startside og nye faner i venstre side af skærmen.

    4 Herefter skal du klikke på Åbn disse sider og klik på Tilføj en ny side.

    5 Indtast nu adressen, i dette tilfælde http://www.google.com og klik på Tilføj. Nu er startsiden Google, som den var før.

     

    Mvh. Niklas Ernst


    user-356644
    Komputer for alle

      Hej ckristhb,

       

      Tak for dit spørgsmål. Det skyldes, at der i testen fra AV-Test primært er blevet testet betalingsprogrammer, herunder Bitdefender Internet Security. I vores sikkerhedspakke har vi gratisudgaven Bitdefender Antivirus Free. Her har du altså forklaringen på, at vores program ikke figurerer i oversigten. Og du kan roligt fortsætte med at bruge det til at beskytte din pc.

       

      Med venlig hilsen,

      Niklas Ernst, nyhedsredaktør, Komputer for alle.


      user-356644
      Komputer for alle

        Hej Knud,

        Programmet burde åbne op efter du ser DOS-boksen. Prøv først at genstart din computer og åbn programmet igen. Virker det ikke, så prøv at højreklik på programmet og vælg ‘Kør som administrator’. Virker det heller ikke, ville jeg prøve at afinstallere programmet og installere det igen. Lad mig høre, hvordan det går.

        Mvh.

        Niklas Ernst


        user-356644
        Komputer for alle

          Det er godt at høre, Jørgen!

          Du må endelig skrive en anden gang, så kan det jo være, at vi kan hjælpe der.

          – Niklas Ernst


          user-356644
          Komputer for alle

            Hej Jørgen,

            Dejligt at du er glad for programmet. Jeg bruger det også flittigt. Jeg har lige testet det både i Outlook på computeren og og i online-versionen, og begge steder fungerer det for mig. Måske er der en indstilling i din Outlook, som blokerer for funktionen? Det burde nemlig bare fungere i Outlook som i alle andre steder. Får du en fejlmeddelelse, eller får du blot lov til at skrive forkortelsen uden at der sker mere?

            Mvh. Niklas Ernst


            user-356644
            Komputer for alle

              Hej lambrecht,

              Vi er opmærksomme på begrænsningerne i programmet. Men den eneste, vi kunne genskabe (på flere testede maskiner) var de tre tasks, før man skulle opgradere til betalings-versionen. Jeg kan derfor heller ikke forstå, hvorfor du oplever beskeden, du beskriver, allerede after første task.

              I forhold til de 150 filer er det ikke noget, vi har oplevet i programmet. Vi har kunne overføre mapper med flere hundrede filer uden problemer.

              En løsning på problemet kan være at installere en ældre version af programmet, der ikke indeholder de samme begrænsninger. Du finder en version på linket her.
              https://drive.google.com/drive/folders/16vEIlkjf2XGcNnzJopcMjoeuxDdPTh2r?usp=sharing

              Du skal dog først afinstallere WinDataReflector og eventuelt genstarte din computer, før du installerer den ældre version af programmet. Jeg håber, det hjælper.

              Mvh.
              Niklas Ernst


              user-356644
              Komputer for alle

                Halløj!

                Jeg har prøvet at installere programmet på flere computere og med flere forskellige mail-adresser og har ikke kunnet genskabe den situation, du beskriver.

                Kan det tænkes, at mailen fra Ashampoo måske ender i en spam-folder et sted? Kan ikke komme på, hvad det ellers kunne skyldes.

                Mvh.
                Niklas Ernst