Forum-svar oprettet


user-590836
Abonnent

    Hej Henrik!

    Tak for hjælpen!

    Jeg spurgte, fordi der i fordelszonen ligger en opdateringsassistent beregnet på version 21h1.

    Med venlig hilsen


    user-590836
    Abonnent

      Hej Henrik!

      Tak for svaret.

      Så vil jeg fjerne programmet.

      Med venlig hilsen


      user-590836
      Abonnent

        Hej Henrik!

        Jeg har læst side 12-19 i blad nr. 14, 2021, men der står jo ikke noget om “Malwarebytes Anti-Rootkit,” og det var det, mit spørgsmål gik på.

        Er programmet overflødigt?

        Med venlig hilsen

         


        user-590836
        Abonnent

          Hej Henrik!

          Computeren er nok ca. 6 år gammel, og da jeg har anskaffet en ny, skal det ikke være alt for besværligt at starte den gamle pc igen. Jeg synes bare, det er mærkeligt, at computeren pludselig kræver en adgangskode, når jeg ikke har brugt nogen tidligere, da jeg er eneste bruger.

          Med venlig hilsen


          user-590836
          Abonnent

            Hej Henrik!

            Tak for hjælpen.

            Med venlig hilsen


            user-590836
            Abonnent

              Det ser ud til, at problemet er løst. Printeren kan i hvert fald printe nu.

              Med venlig hilsen


              user-590836
              Abonnent

                Jeg har arbejdet lidt videre med problemet med den manglende driver, og jeg får nu beskeden, at USB er ikke forbundet med printer. Det til trods for at printer og computer er forbundet, og printeren kan ses under “Enheder og Printere.” Der er en gul trekant med udråbstegn ved printeren.

                Tyder det ikke på en fejl ved printeren?

                Med venlig hilsen


                user-590836
                Abonnent

                  Hej Henrik!

                  Jeg har fået fjernet Acronis Ransomware Protection ved at bruge “Jagtmodus” i programmet Revo Uninstaller.

                  Med venlig hilsen


                  user-590836
                  Abonnent

                    Hej Henrik!

                    Jeg sender lige et billede af skærmen, som den så ud, da jeg skulle sende til jer.

                    Med venlig hilsen

                    Vedhæftede filer:

                    user-590836
                    Abonnent

                      Hej Henrik!

                      Jeg kan desværre ikke installere Acronis Ransomware Protection igen. Der bliver meddelt, at installationen mislykkedes.

                      Er der problemer med jeres hjemmeside for tiden? Grunden til, at jeg sendte to næsten enslydende spørgsmål var fordi, der blev meldt om serverfejl, og det så ud til, at spørgsmålene ikke blev sendt. I dag har der været problemer med at logge ind.

                      Med venlig hilsen


                      user-590836
                      Abonnent

                        Problemet er blevet løst.

                        Med venlig hilsen


                        user-590836
                        Abonnent

                          Men hvor er tallet mellem 500 og 20000, som viser noget om cpu’ens styrke? Det kommer kun frem sommetider.

                          Med venlig hilsen


                          user-590836
                          Abonnent

                            Hej Henrik Clausen!

                            Ser frem til, at det virker igen!

                            Med venlig hilsen


                            user-590836
                            Abonnent

                              Hej Henrik Clausen!

                              Adressen er: https://komputer.dk/computerudstyr/test-selv-saa-hurtig-er-din-cpu

                              Med venlig hilsen


                              user-590836
                              Abonnent

                                Hej perh775093!

                                Tak for hjælpen!

                                Med venlig hilsen